Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny - 25 februari 2010 10:28

Till alla er som bor långt bort och missar Hildas utveckling..

        

Hilda kan sitta, krypa, stå och så tror hon att hon kan gå..Men då faller hon pladask.. Lika smart som pappa..;)


Jenny

Av Jenny - 25 februari 2010 10:11

JA!! nu har jag varit i kontakt med www.barnvanligt.nu  (Jag har väl sagt att det är världens bästa webbshop?!) Dom kommer ta hem Sparrow key ring från Qualy i april. Hurra. Jag hittade det lilla huset via hemlängtans hemsida och blev hel kär.. Det är mkt hemma hos henne man kan bli kär i. Så man får kolla med måtta;) Nu väntar jag bara på att få reda på vad den lilla holken kommer att kosta.. Hoppas på ett bra pris..Så jag kan köpa några st. Vill ha minst tre st iaf..


Det  blev inga soptunnor igår.. Filip blev asmega sjuk.Plus att det var traffikkaos i hela Sthlm.. Så typiskt..Sen fick jag mail från förkenfräken.se mina grejer fanns inte hemma utan kommer in i nästa vecka (grr..) så jag får vänta:( Men bra att dom meddelade iaf.


Jenny


Av Jenny - 24 februari 2010 23:15

Jaha då kan man säga att Hilda inviger sitt rum. I natt sover hon där inne för första gången. Jag kommer också ligga där. Har bäddat med en madrass på golvet. Hon har ju lite seperationsångest fortf. Dessutom är Filip asmega super duper förkyld så han får gärna ligga och snora för sig själv.. Viktigt att han blir frisk så han kan montera upp skåpen på Hildas rum..Fast det har jag inte sagt till honom. Att det är därför han måste bli frisk..


På lördag hoppas jag att det blir loppis. Jag är 1a reserv på ett bord. Har ca 4 kartonger barnkläder, om det räcker..Och sen ca 120 kartonger med annat skit.. Så alla ni som säger att jag gör mig av med allt. Nu är det dags att roffa åt sig.. Om det inte blir loppis nu på lördag så blir det nästa lördag.. Men jag är skeptisk till att folk verkligen köper sånt där.. Risken är väl i stället att jag hittar nåt som jag bara måste ha..som jag i min tur får sälja på en annan loppis..


Jenny

Av Jenny - 24 februari 2010 20:52

Jag blir gaaalen. har googlat runt som en galning men hittar ingen som säljer dessa..Bara grossist företag..

Någon som vet vart man kan köpa dom??

qauly Sparrow key


     Jag vill ha tre st!! Tänk vad det skulle piffa upp tråkhallen..


Jenny


Av Jenny - 24 februari 2010 17:57

Idag när jag gick upp och tittade mig i spegeln så tänkte jag att, NÄÄ nu får det vara nog. INGEN, INGEN i hela världen kan vara så här blek.. Inte konstigt att Hilda skriker i panik när hon vaknar på nätterna. Jag skrek nästan själv i panik när jag såg mig själv i spegeln..Förut har jag alltid tryckt ner mig i solariet när det har varit som värst. Men efter att folk omkring mig har drabbats av cancer av olika slag. Har jag fått värsta cancer skräcken. Nu mera äter jag hälsosamt och undviker solarier och annat cancerframkallande..Dock strålas jag av datorn och mobilen fortfarande..

Nåå vad finns det då att välja på så här i istider??? Det fanns bara en sak att göra. Antingen fick jag fortsätta vara kritvit och så småningom skifta till en lite mer grönablek nyans eller dränka mig i brun utan sol.. Jag valde att dränka mig i brun utan sol.. Jag är annars ingen flitig användare av detta. Tycker att det luktar peck. Sen blir man ju inte särskilt brun av det..mer orange och lite flammig. Ingen riktig solbränna ser ut så..

MEN....jag tyckte att vara orangeflammig var bättre än att skifta i må illa grön..

Nu luktar jag peck och är orangeflammig..MEN det är faktiskt bättre. Känns iaf bättre..man vänjer sig vid doften..Bara att hoppas att alla runt omkring också gör det.


Jenny Orange..

Av Jenny - 24 februari 2010 11:30

Här har ni den..fulsoffan..Visst ska jag ta hem landet soffan istället...MEN vad ska vi då ha där.. Turkosa soffan är så bra på landet..Men jag kanske hittar en ny bätre dit till sommaren..Säg vad jag ska göra!!!!

  

Så här är det nu.. Alldeles för pluttig. Eller hur..

  

Eller ska jag ta hem denna.. Min tanke är att jag kan ha denna hemma tills jag har råd att köpa snyggsoffan från mio..

  


Alltså denna.. Men då får jag jobba mkt extra.. Troligtvis ska vi stå på loppis på lördag..Hoppas jag kan sälja av jätte jätte mkt prylar...Så vi får in massa massa pengar...


Jenny

Av Jenny - 24 februari 2010 10:43

Hej på er alla som läser bloggen:)

Tack för alla kommentarer. Det är så kul att läsa dom (även om ni ibland står på Filips sida;)). För tänk, att mitt ganska knasiga såpa liknande shoppoholik liv kan intressera någon..Fantastisk!!! Tack alla ni från Styleroom som säger att ni älskar bloggen, hihi.. Det är jättekul att ni kikar in och läser..Fortsätt kommentera, jag blir lika glad varje gång..Gladast blir jag när ni älskar den:)


Nu har jag fotat ful soffan på plats.. den är verkligen as ful..och liten..Lägger upp bild på den snart.. Ses om en stund..


Jenny

Av Jenny - 24 februari 2010 08:35

Dessa anländer förhoppningsvis idag.. Filip har varit i Sthlm igår till idag och jag har gett honom uppdraget att åka inom Bolagret..Får se om han fixar det..

     Den stora rosa till Tvättstugan och den lilla svart till lilla toan..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards