Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jenny - 8 februari 2010 16:43

Gissa om Filip är glad att han har fått en son..

    

Gissa om Felix är glad att han fick en lillasyster....

    

Gissa om jag är glad att alla säger att Hilda är lik Filip..

       Helt sjuk familj....Alla ni som säger att jag överdriver ang Hildas fladder öra..Kolla in liksom..Det är ingen överdrift..


Jenny:)

Av Jenny - 8 februari 2010 14:44

Filip gjorde en tatuering när han var typ 18 år.. Kanske inte nåt han är så stolt över idag. Det erkänner han dock inte utan hävdar att den hade ett budskap eller nåt...(har unte lyssnat så noga).

Hilda gillar tatueringar as mkt...Illa, det bådar verkligen inte gott för framtiden..


    

Filip:- Syns det att jag spänner upp mig??

Jag:- Ehh nä, nästan inte alls..


Om han hade andats tror jag han hade sett mer avslappnad ut..


Total viktminskning sen nyårsafton -6 kilo!! Fortfarande inget godis/kakor eller annat skit:)


Jenny

Av Jenny - 8 februari 2010 13:59

Svar till mammanochkidzen.. Om soffan luktar apa köper jag den inte.. Inte heller om den ser grisig ut. Fräscht ska det va...Då får det va.


:)Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards