Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Jenny - 28 februari 2010 18:10

Jag har tänkt att skaffa ett domän namn.. Vet dock inte vad jag vill heta..Kollade självklart upp Jenny.. Men det heter ju typ alla, så dom flesta var upptagna.. Sen kollade jag jenjen..Det är det också jätte många som tagit. Så kom jag på att jane the pain kan jag ju ta.. Det lär ju inte finnas nån i hela världen som tagit. För ingen är väl så sjuk som jag och går runt och kallar sig för "jane the pain". Men joho då.. det fanns det visst det. www.janethepain.com är taget..Jag skulle iofs kunna ta janethepain.se Men jag vet inte..Det kanske är lite väl bitchigt.. När jag valde det till Styleroom hade jag inte trott att jag skulle vara så aktiv..Men nu vet dom flesta vem jane the pain är..


Har ni några förslag..?? Kom på nåt bra och jag ska belöna er..Det gäller förståss att det inte redan är taget..


Jenny


Av Jenny - 28 februari 2010 09:19

Japp då var hallen nästan klar.. OM man bortser från trappan och golvet (som las för hundara år sen..Filip har fortf inte skrubbat bort all fog och satt lister..)och taket som ska få siliokon i list springorna eller hur man säger..


Det slutade med att vi köpte en helt vanlig hatthylla och ett helt vanligt skoställ från Mio..Det blev faktiskt bra..

Sen var det då den där väggen..Igår tyckte jag att den var as häftig. Idag tycker jag att den är mindre cool. Men nu får den va så ett tag..Ska smälla upp en annan tavla som går i gult..Kommer bli kanon, bara jag hittar den i det mått jag vill ha. Här kommer bilderna som jag lovade..Jag vet att det är lite mörka bilder. Men det är ju liksom inte nåt direkt dagsljus ute..Bara grååååväder.. men så länge snön smälter är jag glad.


        

Här är bilden jag vill ha upp på väggen. Den kommer förhoppningsvis under vecka..

Hoppas bara inte att den blir för stor..Jag tror det blir bra.

  

Åååh nu börjar jag få ångest över tuggummiväggen..Vitt hade ju varit en himla bra färg..Filip är dock as nöjd..Han gillar färg..Hmm..Han skulle nog iofs inte märka om den blev vit en vacker dag..

Får se hur länge jag står ut..


Jenny

Av Jenny - 28 februari 2010 01:55

Ok..jag kanske inte är helt nykter just nu..Malin(snart höggravid) och Annica har varit här.. Dom har fått käka lyxmat och kollat på melodifestivalen.. Jag och Annica pimplade vin.. Kanske ett och anna glas för mkt.. eller iaf mer än vad man är van vid. Jag har inte druckit en droppe alkohol sen i november när jag fyllde år..

Annica åt pytte små tuggor av maten.. Hon var så illa tvungen med tanke på att hon skrivit på sin blogg att hon njuter så ofantligt av god mat.. Hade hon ätit snabbt hade hon avslöjat att det var äckligt;)

Melodifestivalen sög som vanligt. Men jag blev överlycklig när Peter Jöback gick vidare..Både jag och Filip är lite kära i honom sen vi såg hans julkonsert förr förra året.. Dock ringde Filip och röstade på Pernilla Wahlgren.. men det är bara för att hon är ser ut som 15, trots att hon är över 40..Han har alltid varit lite kär i henne..


Malin åkte hem vid tio..Helt godkänt med tanke på graviditeten... Jafg och Annica hann dricka mer vin. Sen beställde vi taxi.. Taxin ringde och bekräftade att den var framme.. Men det var den inte..Då kom bussen och vi hoppade på den. TROTS att Annicas chef ljugit och sagt att det tartyp hundra år att åka in till stan..

Det var lite ala 15 att åka buss in till stan..Himlans miljövänligt också..

Väl framme i stan ville Annica gå på Ritz..nya innestället. Det var milslång kö.. Men vi var inte dom som var dom.. Vi ställde oss i VIP kön..Den var ganska lång.. Det stog nån krullhårig halvtjock tjej som var viktig.. Hon Fixade in oss på ett kick..(vi blev genast as kära i henne). Killen framför oss betalade inträdet.. det kändes precis som att vi var tjugo igen.Sen drack vi var sin frozen strawberry margaritha, precis som vanligt.. Den var dock inte lika god som Anders på Bs.. (Han vägrar iofs att göra dom..så vi nöjde oss med det vi fick..) Eftersom Annica nu bor en bit utanför stan gick vi hem tidigt.. Alltså..jag tog bussen hem också.. Känns som jag är 13..

Men imorgon börjar vanliga livet igen..

Just det.. Hallen är klar.. Stimorolblått värre.. Erkänner att det blev helt ok.. Bilder kommer imorgon..tror jag..


imorgon bloggar jag nog om flodhästar.. iaf om Annica får bestämma..

Läs hennes blogg..http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori



Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards