Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Orangeflammigt är ganska snyggt ändå..

Av Jenny - 24 februari 2010 17:57

Idag när jag gick upp och tittade mig i spegeln så tänkte jag att, NÄÄ nu får det vara nog. INGEN, INGEN i hela världen kan vara så här blek.. Inte konstigt att Hilda skriker i panik när hon vaknar på nätterna. Jag skrek nästan själv i panik när jag såg mig själv i spegeln..Förut har jag alltid tryckt ner mig i solariet när det har varit som värst. Men efter att folk omkring mig har drabbats av cancer av olika slag. Har jag fått värsta cancer skräcken. Nu mera äter jag hälsosamt och undviker solarier och annat cancerframkallande..Dock strålas jag av datorn och mobilen fortfarande..

Nåå vad finns det då att välja på så här i istider??? Det fanns bara en sak att göra. Antingen fick jag fortsätta vara kritvit och så småningom skifta till en lite mer grönablek nyans eller dränka mig i brun utan sol.. Jag valde att dränka mig i brun utan sol.. Jag är annars ingen flitig användare av detta. Tycker att det luktar peck. Sen blir man ju inte särskilt brun av det..mer orange och lite flammig. Ingen riktig solbränna ser ut så..

MEN....jag tyckte att vara orangeflammig var bättre än att skifta i må illa grön..

Nu luktar jag peck och är orangeflammig..MEN det är faktiskt bättre. Känns iaf bättre..man vänjer sig vid doften..Bara att hoppas att alla runt omkring också gör det.


Jenny Orange..

 
 
Annica

Annica

25 februari 2010 22:31

Oh my god! Har DU tagit ditt förnuft till fånga och slutat sola?! Skönt att höra; du vet väl att alla som sätter sin fot i ett solarium före sin 30:onde födelsedag ska döden dö..! Synd att det inte gäller dem som solar efter de blir 30...

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards