Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Jenny - 26 februari 2010 13:47

Alla vet ju hur bekymrad jag varit över Hildas hår.. Eller snarare hennes brist på hår.. Men igår hittade jag minsann nåt att glädjas åt:)

Jag hittade EN ynka lite lock bakom hennes ena öra..


  

GUD HÖR BÖN;)

Hilda läser sin pekboksbibel varje dag.. (som hon fick av Gudmorsjosse), undrar om det har med saken att göra..


Jenny

Av Jenny - 26 februari 2010 13:24

Filip va sjuk på riktigt.. Senare på kvällen steg febern och jag stoppade om honom med varenda täcke vi äger, (mammigt värre). Han hade dyng frossa..sen la jag mig i Hildas rum igen.. Allt för att inte bli smittade av OS sjukan..Dock tycker jag att jag har lite känningar i halsen. MEN jag tänker INTE bli sjuk.. Har helt enkelt inte lust. Dessutom börjar jag jobba på söndag så jag har inte tid heller..Allt vi skulle fixa och göra under sportlovet har alltså blivit uppskjutet.. Grrr. Får vi inte i ordning i hallen snart så spricker jag. Har fortfarande inte hört nåt om loppisen så det blir säkert inget förrän nästa vecka:(

Däremot har våra nya eluttag kommit. Dom väntar på att bli hämtade.. Sen hoppas jag att dom monteras snabbt..


Fö är både jag och Felix nyfriserade..Himlans skönt..Vi ser riktigt städade ut..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards