Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny - 1 februari 2010 10:41

I går vid frukosten.


Filip sitter vid köksbordet och dricker kaffe. Samtidigt som han bläddrar i veckans NU. han brukar köpa den till mig..Jag vet att han ger den till mig som en ursäkt för att läsa den själv..Men män kan ju inte köpa skvallertidningar..det är baaara kvinnor som läser skvaller..

Jag står förståss vid diskbänken..som vanligt..Jag berättar om hur bra jag trivs på mitt nya jobb och ska precis berätta något för mig väldigt viktigt.

Då avbryter Filip och säger:

-Ja, jag förstår precis. Jag måste faktiskt bara säga en sak..(Han stirra ner i Veckans Nu )och så drar han världens utlägg om att han och hans polare anser att Beyonce är den snyggaste kvinnan i hela världen..

Sen kommer han på sig själv och rättar sig snabbt..

-Dvs förutom våra flickvänner/fruar..

Jag står förståss som ett frågetecken.. Vad 17 hade Beyonce med min trivsel på jobbet att göra??? Dessutom  må jag vara blond..men så dum är jag inte att jag skulle gå på att JAG skulle vara snyggare än Beyonce..


Kommunikationen funkar verkligen till hundra procent här hemma..

  


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards