Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Felix till mamma.. KOOOM!

Av Jenny - 16 november 2010 10:59

Detta är ett gammalt inlägg soim jag hittade i mina gömmor.. Vissa känner igen det.. MEN jag var bara tvungen att lägga in det igen.


Förra året fick Felix ett par Walkie talkies i julklapp...


I morse när Filip gick upp hakade förståss Felix på honom. Skam om han skulle sova tills hans lilla trötta kropp var bli utvilad..

Jag låg kvar i sängen tills det var dags för Filip att åka till jobbet.. Jag vaknade dock av en skrovvlig mekanisk röst som sa:

-Felix till mamma KOM. Felix till mamma KOM.

Någonstans i sängen låg Walkie talkien.. Men VAR? Hilda sov fortfarande och jag ville väääldigt gärna att hon skulle fortsätta med det..

Jag hittade inte den lilla mekanicken utan hörde åter igen..

-FELIX TILL MAMMA KOM!

-FEEEEEELIIIIIX TIIIILL MAMMA KOOOOOOOOOM!!!

Äntligen hittade jag den, Hilda skruvade lite på sig.. Jag svarade tyst:

-Mamma till Felix kom..

-MAMMA DU FÅR PRATA HÖGRE JAG HÖR INTE ANNARS...KOOOM.

- jag kan inte prata så högt för Hilda vaknar då.. kom.

-VA SA DU KOOOOM.

-du kan inte prata så högt, för Hilda vaknar, kom.

-VA SAA DU??  VAKNAR HILDA???KOOOM.

-jag sa att Hilda vaknar om du pratar så högt, kom.

-jaha OK, KLAAAAART SLUUUT!!!

Hilda vaknade...


Jenny

 
 
sandra

sandra

16 november 2010 13:28

*asgarv* härlig unge

http://sannapyttipanna-sandra.blogspot.com

Jenny

16 november 2010 13:36

Visst är han söt:) Jag tyckte iofs inte att det var lika gulligt då...

 
Ingen bild

Cajsa

16 november 2010 14:33

Grattis på födelsedagen! Tack för att du delar med dig av ditt liv. :) //Cajsa

Jenny

16 november 2010 17:03

Tack snälla:) och det är så lite så;) Tack för att du läser..

kram Jenny

 
Ingen bild

Maria

16 november 2010 17:53

Hihihi! Underhållning ständigt och jämnt i familjen, precis som det ska vara...

Grattis på födelsedagen :D

Kram Maria

Jenny

16 november 2010 20:58

Jaa tänk så här ser varje dag ut..

Tack tack..

 
Ingen bild

Alma

16 november 2010 18:57

Grattis på födelsedagen:)Alma

Jenny

16 november 2010 20:57

Tack snälla..

 
Ingen bild

Anette

16 november 2010 20:31

Massa grattis på födelsedagen!! Hoppas du har en alldeles jättebra dag! Din blogg är verkligen ett ljus i höstmörkret.

Jenny

16 november 2010 20:57

Tack tack och taaaack:)

 
Ingen bild

pysseliten

16 november 2010 20:52

Jag är gärna med och tävlar igen :)
gatan tror jag heter Östra Skansgatan 3
Och jag tror du har en rosa vit och svart har länkat till dig .Vet inte om jag har gjort rätt men men hoppas på tur igen :)

 
Ingen bild

Lina M Örebro

16 november 2010 20:54

Ja är det idag du fyller? Grattis isf, annars grattis i förskott! Härlig start på morgonen du fick av lillkillen =) så söt!

Jenny

16 november 2010 20:56

Japp det var idag:) Tack tack..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards