Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jenny - 3 februari 2010 13:25

             Jenny

Av Jenny - 3 februari 2010 13:08

Vi har lite olika intressen..

    

Filip vs Jenny


Jag skulle inte säja att jag är oallmän bildad.. Jag skulle snarare säga att jag har lite roooooooligare intressen och kan såå mkt mer om såå mkt roligare saker..

KAN man prenumerera på en tråkigare tidning än Allt om Historia..Är Filip en kloning ( hur stavas det nu då cloning??? ) av min egen pappa??


Jenny

Av Jenny - 3 februari 2010 07:39

Igår var jag hos kiropraktorn igen. Ryggen hade gått tillbaka till hur den var när jag var där första gången.. Inte alls bra. Lill kiropraktorn var givetvis en aning bekymrad.. Han frågade om jag gjort nåt speciellt.. Nä svarade jag. Jag hade verkligen inte gjort nåt speciellt. Inte nåt utöver det vanliga.. Har du städat mkt, frågade han. Näää svarade jag. (I efterhand kom jag på att jag vänt upp och ner på halva huset, fast det är faktiskt inget ovanligt).

Efter att han ställt städfrågan, frågade jag honom givetvis om han föreslog att jag skulle sluta städa..Jag skulle mer än gärna lämna över den biten till Filip. Tänk att få komma hem och säga till Filip att jag aldrig mer får städa. Hade varit alldeles ypperligt. Då skulle han bli tvingad att sköta den biten. Medan jag fick stå med krökad öm rygg och piska honom när han inte gjorde som jag ville. UNDERBART.

Dock avrådde inte kiropraktorn mig från att städa. Han bara smålog. Innerst inne tänkte han nog: HA! din lata gris, trodde du att jag skulle bryta manspakten...KVINNOR ska stå vid spisen. (fördomsfull..nä inte alls).

Kiropraktorn vill förståss att jag ska ha ont i ryggen..Han kommer ju liksom bli miljonär på mig. JAG är den som gör att han kommer kunna gå i pension när han är 45.. Undrar hur gammal han är. Svårt att bedömma ålder på nån som är 20 cm lång..

I vilket fall som helst utförde han mirakel igår. Från att ha haft jätteont i ryggen gjorde han på fem min så att jag bara hade lite ont. Han tryckte på punkter som sitter, typ i arslet.. Känns lite intimt nästan. Tänk att min slappa bakdel är boven i dramat...Egentligen är jag inte förvånad.. En så slapp ända borde sitta bakom lås och bom..Nu ska jag inte dit förrän om tio dagar. Det är bara några dagar innan Felix skall opereras.. Då kommer jag få ligga på en knagglig resesäng på sjukhuset i FEM dagar. Snacka om att jag kommer gå dubbelvikt. OM jag kommer kunna gå över huvudtaget.. Kiropraktorn kommer säkert kunna gå i pension typ NU..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards