Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Jenny - 29 mars 2010 21:27

Jag fick ett ryck och målade hela pianot idag.. Snacka om skillnad..Alla instrument vetare kommer troligtvis bli tokiga när dom ser vad jag gjort..Vågar knappt ta hit en pianostämningsgubbe..

Jag har tagit ner bokhyllan.. Så tomt det blev utan den. Men det blir säkert bra när allt kommer på plats, och pianostolen får nytt tyg!!

Min Modesty Blaise tapet är skickad från företaget. OM jag har riktig tur får jag den imorgon. Men jag får troligtvis vänta tills på onsdag..Men jag HOPPAS, HOPPAS att den kommer imorgon...  Känner att jag fått upp tempo nu, och då vill man liksom inte sacka av. Nu ser det så där RUSKIGT hemtrevligt ut i vardagsrummet.. Det är pianot som gör det.. Så himla intellektuellt att ha ett piano.. Både Hilda och Felix har spelat på det idag. Dom håller redan på att förvandlas till musikaliska genier.. Tänk att det skulle gå SÅ fort..

    

  

Dadaaaaa.


Filip har nyss kommit hem men vägrar dra ner brallorna... Hmm. Jag ska se det där blåmärket innan jag går och lägger mig;)


Jenny


Av Jenny - 29 mars 2010 16:55

Idag är jag vääärldens bästa mamma, enligt Felix.. Det känns himla skönt att kunna vara det ibland. Oftast är man ju världens dummaste mamma.. Synd bara att jag inte är världens bästa mamma pga att jag är snäll, omtänksam och oerhört kärleksfull.. Nää, ist är jag det för att jag åkt med Felix in till stan så han fick köpa ett nytt tv-spel.. Han hade fått pengar av sin morfar i försenad födelsedagspresent. När han då kom på att det skulle räcka till att köpa ett Blixten 2 tv spel, började tjatet om att åka in till stan.. HAN som aldrig vill åka in till stan..Jag (den braiga mamman) föreslog att vi skulle gå till tv-spels affären som säljer begagnade tv-spel. Det visade sig att man kunde köpa TVÅ tv-spel för 149:- dvs himmelriket för Felix. Jag tror aldrig jag har sett honom så glad..


Ang Filips blåmärke..Har jag ingen aning om det existerar eller inte.. Vi träffas inte förrän sent ikväll. Men jag lovar att ni ska få veta.. Hoppas han har ett fete blåmärke som jag kan fota. Annars kanske han får ett för att ha fejkat ett nära döden fall..


Nu ska jag måla pianopallen för att se hur det blir..


Jenny

Av Jenny - 29 mars 2010 10:38

Igår kväll/natt när vi skulle gå och lägga oss,var jag bara tvungen att kolla in Filips mega blåmärke efter dödsfallet..

Men när jag fick se hans höft syntes INGENTING. Inte en gnutta rött, blått eller lila.. Kan det ha varit så att han VERKLIGEN fejkade fallet..?? Hmm jag anar oråd..

Syns det inget idag, så var det helt klart en fejk.. Vilket innebär att jag aldrig mer kommer tro på hans gnäll..Hmmmm.



  

Här har ni Filip med dom nya brillorna.. Han har dock inte beställt dom än. Häromdagen när han kommit hem från optikern hade han bestämt sig för att operera ögonen ist.. Men efter fem minuters samtal med mig , hade jag övertygat honom om at operationen skulle göra honom blind..Jag menar man vet ju aldrig..Kirurgen kanske får en stroke eller nåt under operationen..NU ska han iaf köpa nya brillor:)

Två dagar kvar sen är han pappaledig.. Lovely..

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards