Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Jenny - 10 mars 2010 23:23

På mitt jobb krävs det att man kan teckenspråk.. Därför kan jag det..

Ibland när Felix vill att vi ska leka tysta leken, brukar jag börja teckna till honom..Då blir han så nyfiken att han först bryter ut i ett litet skratt. Sen bryter han leken för att få reda på vad jag sa. Vilket innebär att jag vann..Då blir han sur..

Häromkvällen stod vi inne på hans rum. Han skulle plocka iordning sina saker för att sen gå att lägga sig. Som vanligt tog det liiite längre tid än det behövde..

När jag bad honom att öka takten börjad han vifta åt alla håll och kanter..

Jag fattade såklart ingenting, utan bad honom öka en gång till..och en gång till och EN GÅNG TILL.. Sen blev jag irriterad över att han inte svarade. DÅ öppnade han munnen..och sa:

-Men MAMMA...kan du INTE teckenspråk ELLER????

Ojdå.. så dumt av mig.. att jag inte förstod att det var nån typ av teckenspråk...




Jag väntar på bekräftelse på mitt domännamn.. Sen ska det bara pekas..sen så...:) Då klickar ni in på www.janethepain.se Men jag meddelar när det är klart.


Jenny

Av Jenny - 10 mars 2010 09:37

Nu har jag fått en sån där gullig kommentar igen som jag blir så glad för:) Försökte kommentera tillbka till dig Sandra.. Men din blog ville inte ha mitt meddelande..hmm.

Kolla in hos http://sannapyttipanna-sandra.blogspot.com/


Ni har väl dessutom sett att jag länkat till mina favorit bloggar till vänster..


Kram Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards