Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Jag är vääärldens bästa mamma..idag..

Av Jenny - 29 mars 2010 16:55

Idag är jag vääärldens bästa mamma, enligt Felix.. Det känns himla skönt att kunna vara det ibland. Oftast är man ju världens dummaste mamma.. Synd bara att jag inte är världens bästa mamma pga att jag är snäll, omtänksam och oerhört kärleksfull.. Nää, ist är jag det för att jag åkt med Felix in till stan så han fick köpa ett nytt tv-spel.. Han hade fått pengar av sin morfar i försenad födelsedagspresent. När han då kom på att det skulle räcka till att köpa ett Blixten 2 tv spel, började tjatet om att åka in till stan.. HAN som aldrig vill åka in till stan..Jag (den braiga mamman) föreslog att vi skulle gå till tv-spels affären som säljer begagnade tv-spel. Det visade sig att man kunde köpa TVÅ tv-spel för 149:- dvs himmelriket för Felix. Jag tror aldrig jag har sett honom så glad..


Ang Filips blåmärke..Har jag ingen aning om det existerar eller inte.. Vi träffas inte förrän sent ikväll. Men jag lovar att ni ska få veta.. Hoppas han har ett fete blåmärke som jag kan fota. Annars kanske han får ett för att ha fejkat ett nära döden fall..


Nu ska jag måla pianopallen för att se hur det blir..


Jenny

 
 
jenny ~ mammanochkidzenpunktse

jenny ~ mammanochkidzenpunktse

29 mars 2010 19:29

Ungar alltså! det behövs bara lite nya leksaker för att man ska vara den bästa mamman i hela universum!

Ska bli kul o få se ett stooort blåmärke... ;)

Blev jättesnyggt med tapeten. Underbart söt är den!

Kraaaaaaaaaaaaaam!

http://www.mammanochkidzen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards