Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Jenny - 27 mars 2010 12:21

Då var det stägat och klart.. Så klart det nu kan bli med ett halvrivet kök..Felix har sin kompis här..

Felix-Mamma kan du stänga dörren om du nu ska dammsuga..

Jag:- Ja, men snart ska jag dammsuga inne hos dig också..

Felix:- Men aaaaaah.

Felix kompis:- Hemma hos mig behöver man aaaaldrig städa.. För vi har en städtant..

Jag: - Jaha...har ni det (skit avis)..


Vi har ju också en städtant..i form av mig..


Jenny

Av Jenny - 27 mars 2010 08:52

kl 7 i morse vaknade Felix.. Helspänd över att vi skulle upp och sjunga för Filip/pappa.. Filip blev säkert jätte glad över den tidiga uppvatningen. Speciellt med tanke på att det är lördag..

I födelsedagspresent fick han:


*En blå sticka, v-ringad tröja.

*två v-ringade t shirtar, (lite casual kläder inför pappaledigheten..)

*En kaffemugg med texten: En lydig man är en lycklig man..(den var egentligen mest ist för ett kuvert till nedanstående present, även om den hade ett bra budskap..)

*En fot och underbens massage-tid bokad idag hos min fotspeciallist.

*En jättetråkig bok om andra världskriget.

*En annan jättetråkig bok om dagen D, som han redan hade läst..Får bytas!

*En jätte söt pappa tavla från www.ellie.se Hon gör urfina illustrationer.. Rekomenderar verkligen att beställa ifrån henne.

*Två biljetter med matplats till Robert Gustafssons 25 års jubileum.


Ja.. vad ska man säga.. Jag ÄR sååååå snäll..

Här kommer pappa tavlan..Om ni inte ser var det står är det bara att klicka in på ellies sisa så har hon en vanlig datortext brevid bilden. I verkligheten är det förståss lätt att se vad det står:)

  Bilden är lånad från ellie.se

         Observera hur snygg Filips tatuering är...Noooooot. Ypperligt exempel på varför man inte ska tatuera sig..tiderna förändras.. Dvs om det nu har funnits en tid då denna tatuering var snygg???? Han grät faktiskt ingenting..(koer säkert under dagen när han fått smälta allt). Men han blev himla glad för Robert Gustafsson biljetterna.. Vilket var vääldigt bra, med tanke på hur svåra dom var att få tag i.


Ha en bra Lördag..nu måste jag städa..


Jenny




Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards