Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Jenny - 26 mars 2010 22:20

Man kan ju lungt säga att pianon är tunga. SHIT!!!! vad dom väger. Pianot var gratis.. Dock kostade det en hel del.. Ca 300 spänn för att hyra ett släp och en full tank bensin för att Filip körde fel.. Tydligen mitt fel.. Sen kostade det även min bästa jeans skjorta som jag nyss har bantat mig i (ca 400 spänn/ovärderlig då den inte finns att köpa längre).. Det hjälpte inte  heller att grannen, efter vi konkat hem pianot, sa att hon hade ett piano som vi kunde fått.. Inte alls irriterande.

Nu står det iaf här. Felix tycker det är super kul..Nu vill han börja pianoskola..Ni ser musikgeniet i honom har redan börjat frodas..Bådar gott för framtiden..Undrar om grannarna som bor vägg i vägg uppskattar vårt piano lika mkt som oss..

Jag har dock bestämt att det måste målas. Svart!! svart ska det bli..


Jenny

Av Jenny - 26 mars 2010 09:43

Idag blir det fullt ös hela dagen..

Vi börjar med utvecklingssamtal på dagis..

Sen åker vi till stan och köper presenter till Filip (och Lillasyster Mathilda som kommer imorgon..)

Ev får jag åka in till jobbet och hjälpa till med stängningen inför lovet..Sen ska pianot hämtas.. och fläkten inhandlas.. samt allt material till köket..

För på måndag sätter mans mamman igång med renoveringen.. Så har jag ju tänkt smälla upp tapeten på mdf skivan också.. Får se vad jag hinner. Imorgon blir det kalas!


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards