Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Jenny - 5 mars 2010 16:48

Ja men då prylbloggar jag väl lite då..


Men hur roliga hade inte dessa varit inne på Felix rum.. Inte för att dom skulle få plats..Men ändå..

Qualy, bild från www.inreda.com  


  Dessa är helt underbara.. Ett måste i ungarnas rum.. Finns också på www.inreda.com


   

Dessa förvaringsboxar hamnar också på must havelistan.. Gud jag väntar på miljonen..;) Finns att köpa på www.favoritsaker.se


Eller vad sägs om denna roliga äggklockan

        

Den hittar ni på www.roligaprylar.se


  

Den prickiga tapeten är väl hur söt som helst.. Men var skulle jag kunna ha den?? Får nog skaffa ett gäng ungar till.. Det finns för mycket roliga saker helt enkelt..

www.inreda.com


Jenny

Av Jenny - 5 mars 2010 14:13

Felix: -Mamma, tänk när jag blir tio..(om 4 år)

Jag: - Mmmm, tänk..

Felix:- Då är man nästan vuxen..

Jag: - Eeh, inte riktigt, va!

Felix: - Vad leker man med då??

Jag: - Jag vet inte?? Man kanske mest hänger och bygger kojor och snackar eller nåt?!

Felix: -Fast man kan nog leka med bilar då också?!

Jag:- Klart man kan.

Felix: Bra för då kan jag och R... leka med bilar när vi är tio.. ( R...är ett halvår yngre än Felix).

Jag: - ja men det är väl klart..

Felix: -mamma..

Jag: -Ja..

Felix: - R...., han e nästan som en vuxen..

Jag: Tycker du???????

Felix:- Jaaaaaaaa..

Jag, i huvudet: HHAHAHAHAAHAA, Ja eller huuuuur. Mkt mogen 5 och ett halvt åring..:)


Jenny


Av Jenny - 5 mars 2010 14:00

I morgon vankas det loppis.. Vi ska inte gå på loppis utan sälja massa prylar på loppis..MÅSTE verkligen köpa nytt minnes kort så jag kan ta med kameran och fota lite..Jag förväntar mig att få sålt varenda pryl vi tar med oss dit. JAG kommer sälja allt billigt. Filip kommer säkert vilja sälja allt dyrt: Det kommer säkert uppstå lite fajter..

Sen ska jag försöka att inte ta med mig för mkt annat skit hem, typ lioppis fynd.. Det är också sånt det kan bli storbråk om..Vi har lite olika syn på vad som räknas som fynd.., Tror faktiskt inte jag kommer köpa nåt alls, med tanke på att jag är lite loppis känslig.

Ska även se till att komma ut på landet och hämta hem soffan och bokhyllan..För snart vnkas det omvärdering av huset..Hoppas Filip kan få tummen ur och få klart hallgolvet..Gärna trappen också..


Igår hämtade jag mina prylar från fröken fräken..Ooooh I like.. Ville genast beställa mer. MEN jag höll mig.. Har dessutom hittat fantastiska boxar i plåt och papplådor som jag veeeerkligen vill ha.. Får bli en annan gång.


Jenny

Av Jenny - 5 mars 2010 07:42

Röriga släktförhållanden..


Jag heter ju Jenny..Min bror heter Niklas...Min andra bror heter Filip..

Min kille heter Filip..Min bror Niklas tjej heter Jenny.. Min lillebror Filips tjej..heter Sofie..undrar om hon kommer operera om sig till en man och döpa om sig till Niklas?!

Förtydligande: Jenny o Filip

                      Niklas o Jenny

                      Filip o Sofie/Niklas?;)

Niklas gifte sig med Jenny.. Nu är hon typ jag..Samma förnamn, samma mellan namn (bara ett som skiljer)samma efternamn.. Det enda som skiljer är att jag är skitung och hon är as gammal:) Tur att det inte var tvärtom..Undrar om min Filip ska ta mitt efternamn när vi gifter oss..Bara för att röra till det liksom..


Jenny den 1a.

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards