Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Jenny - 23 mars 2010 19:18

Igår skedde ett mirakel i vårt badrum. Jag ställde mig på vågen och vips hade jag gått ner 5 kilo över en natt. GUD hör bön tänkte jag.. Men så kom Felix 6 år som i vanliga fall väger 26 kilo.. När han också hade gått ner 5 kilo över en natt började jag förstå, att mitt mirakel kanske inte var på riktigt.. Jag behöver tydligen byta batteri i vågen.. HMM.


Jenny

Av Jenny - 23 mars 2010 19:17

Lampan är köpt på Stockhome i Sthlm. Den är nersatt just nu ¨å skynda o shoppa..

Jenny

Av Jenny - 23 mars 2010 18:13

Förtydligande..

Jag har fåt en del kommentarer på sistonde.. Där jag märker att ni blandar ihop min karl med min son.. Känner därför att jag måste förtydliga att Filip är den skalliga gubben jag tänker gifta mig med.. Felix är min galna lille son:)

Ju mer jag tänkt på hur ni blandat ihop det ju lustigare blir det.. Har ni trott att alla konversationer mellan mig och Felix, varit mellan mig och gubben, hahahha. Då faller ju liksom gubben ner på en ÄNNU lägre nivå..JAG förstår att man lätt blandar ihop dom. Inte för att dom har lite lika namn utan för att dom nästan är på samma nivå;)


Kram Jenny..

Nu ska jag ringa lillebrorsan så han får fixa mitt domännamn..

Av Jenny - 23 mars 2010 10:00

Många frågar hur det går med köket.. Det går alldeles utmärkt!! Fast inte tillräckligt fort. Alla skåp borta. Fläktsnubben har varit här. Bara att sätta igång och spackla..

  

Se vad stort och luftigt det kommer bli:)


Nya lampan i matrummet..

       Filip gillar den så himla mkt nu;) Jag tycker den är perfa.. Men jag vet ju att vissa äldre kommer undra varför den inte har nåt tyg..


Sist men inte minst har Filips nya Elvis kostym kommit...Here comes..

     Han är sååå lycklig. Jag med! Speciellt med tanke på att den var förskottsbetald (kostade typ två nya soffor...)till en helt okänd kvinna i USA..Det tog ett halvår för henne att sy upp den. Men nu är den här.. Filip har vid ett flertal ggr erbjudit sig att ha den på sig när vi ska gå och lägga oss (tror att det varit en snuskig baktanke.)... MEN jag har tackat nej till det;)

Den 14:e maj kan ni se honom på Villa strömpis i Örebro..Boka på..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards