Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Gud har nog haft fullt upp..

Av Jenny - 29 april 2010 08:26

Jag är så sjukt pantad.. Innan jag åkte hit (till Halmsad) så trodde jag att tågresan skulle vara det värsta, med ungarna.. Jag hade tydligen förträngt vetskapen om hur 11 månaders bebisar betér sig. Dom pillar ju på ALLT!! hemma har vi typ inga grejer alls framme. Inte pga av pilliga barn. Utan på grund av MIG.. Jag är SJUKT prylkänslig.

Min mamma är dock inte lika prylkänslig..Här är grejer överallt.. Hilda tycker att hon är i himmelriket.. Jag kanske mer känner att jag är i helvetet.. (Nä så illa är det inte). Måste hon pilla på allt?? Jag hade ju beställt en bebis som skulle sitta still och leka  på en och samma plats hela tiden.. HUR kunde det bli fel i leverans beställningen TVÅ ggr??????

Den där GUD har nog haft väldigt mkt att göra dom sista åren.

Reklamation????


Idag ska jag till tandläkaren.. Suger fett.. Mamma tvingar mig. Hon är tandsköteska..så nu ska jag till hennes klinik.. Lika bra att det gjort, det är väl bara att bita ihop och gå dit. Sen ska vi byta ett part av Felix snyggjeans.. Jag är tydligen lite efter som tror att han fortfarande är PYTTEliten.. (Är det verkligen normalt att växa två meter på ett år??????)

SEN ska jag ragga skor till MIG!!!


Imorgon drar vi till Helsingborg. Vi ska ner och träffa gammelfarmor och gammelfarfar, min jätte gamla faster & co samt GUDMORS Josse.

Tänk om farmor bjuder på dom DOUBBLE kakorna..Hur ska jag kunna motstå det isf?? Man kanske kan resonera som vissa killar gör med otrohet.. "Det som händer i en annan stad gills inte???"

Hmm, får fundera på det..

När jag kommer tillbaka till Örebro, ska jag iaf gå ner mina sista 10 kilo! Det vore ju förargligt att tvingas ligga under ett stort badlakan hela sommaren.. Tror inte ens att det finns så stora badlakan..

Nä det blir till att skärpa sig med viktklubben och skriva in varenda lite brödsmula jag stoppar i mig..


Ni får ursäkta mina bildlösa  inlägg.. Lovar att lägga upp mer..SEN!!

  


Ha en bra daaag, kraam Jenny

 
 
Ingen bild

te

29 april 2010 10:23

Rana älskar dina inlägg!!
Jag som knappt har kvar några grejor!!
KRAAAAM Mamma
Det ät kul att ni kommit HEM!!!!

 
Annica

Annica

29 april 2010 22:02

I mitt tjejgäng räknades inte det man gjorde på internationellt vatten! Så du får väl ta med kakorna på en båttur...
Kram!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

 
Sussi

Sussi

30 april 2010 08:06

Så du har hört att det ska bli en dålig sommar?? Jag tycker också vi väljer att lyssna på den informationen jag fick ;)
Fast man vet ju hur det blir när dom försöker sig på att spå väder så långt fram? :(

Det där pillrandet brukar övergå i att allt ska in i munnen också..

Ha en trevlig sista april

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
sussie

sussie

30 april 2010 10:23

Jag blev "tvingad" utav mina kollegor att masa mig till tandläkaren pga tandvärk, har precis kommit därifrån UTAN hål :)

Lillprinsessan måste varit i himmelriket hos mormor ;)med alla prylar.

Lycka till hos tandläkaren och en riktigt trevlig valborg till dig
kramar sussie

http://familymom.blogg.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

30 april 2010 12:20

Jag instämmer med "Annica". Vårt motto var/är detsamma ;)
En kaka, är ingen kaka, funkar också =) kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

30 april 2010 21:20

Blev det någon eld ikväll?
Här hade någon ett 3års-trots-utbrott just när vi skulle gå, så vi blev hemma. HA! Man ska va koncekvent... ;) kramar

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards