Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Jenny - 12 mars 2010 14:50

Nu har vi bott i huset exakt 6 månader och tolv dagar.. Allt är i princip i ordning I huset.. Utanför ska vi inte snacka om.. Men nu har jag kommit till stadiet när jag tycker att allt känns platt och trist.. Jag är så sugen på att pigga till huset lite. Men frågan är hur länge jag kommer känna så.I vanliga fall tycker jag att det är jobbigt med för mkt färg. Men så har jag hittat helt ljuvliga tapeter från www.inreda.com


Denna tapeten tycker jag just IDAG är helt underbar.. MEN vad tycker jag imorgon och i övermorgon??

   Isf på den här väggen..


Sen är jag ruskigt förtjust i den här

  

Denna hade varit kanon i köket..


Sen är jag måttligt förtjust i dessa också..

      

Undrar om det är så att det är 30 årskrisen som tar ut sin rätt. Jag menar var kom annars tycket för blommigt i från???


Jenny

Av Jenny - 12 mars 2010 09:25

Det blev tydligen ingen romans mellan Filip och Carin da Silva igår.. Hon hade sin man med sig. Tur för mig kanske. Vet iofs inte hur mkt Carin da Silva imponeras av Elvis imitatörer..Men han hade visst hängt med dom hela kvällen. Han är så kändiskåt min man.. En gång för längesedan skulle han göra ett konferancier jobb. Då skulle Tre tjejer uppträda dvs Lillbabs, Siv Malmqvist och Louise Hansson.. Tre tanter hade kanske jag kallat det.. Filip var iaf helt till sig för att han skulle träffa Lillbabs..Tydligen var hon då skadad så Filip fick köra henne upp till Akuten. Han hängde med henne hela dagen. När han kom hem och berättade det hela skulle man kunnat tro att dom hunnit gifta sig. SÅ tajta hade dom blivit.. Dom hade käkat varmkorv och åkt hela staden runt i Filips då, väääldigt risiga bil. Tyvärr tog kärlekshistorien slut där.. Han har iaf inte hört nåt från henne sen dess.. Eller ja..vad JAG vet..

Igår kväll när jag pratade med honom pratade han om nån Jerka hela tiden. Till slut var jag tvungen att avbryta och säja att jag faktiskt inte vet vem JERKA är..

- Men hallå, Jerry Williams så klart. Vi är polare nu. Så nu är han Jerka för mig..Svarade han nonchalant och fnissade..



Igår när Filip var iväg passade jag förståss på att måla den fuula blå väggen tillbaka till vitt. Ska bli spännande att se om Filip överhuvudtaget märker nåt.. Jag tror faktiskt inte det. Nu har jag ist hittat en tapet som jag skulle vilja sätta på väggen bakom hatthyllan. Jag ska lägga upp bilder så får ni säga vad ni tycker.


Domännamnet är klart.. nu ska jag bara fatta hur man gör när man pekar det..Jag är inte skitsmart om man säger så..Men jag ska nog lyckas..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards