Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 25 april 2010 16:26

Vi har hittat ett jättebra ställe i skogen.. Verkligen det bästa lekstället genom tiderna. Igår var vi där för att tävla i ett båtrace..

Tävlingsdeltagarna slogs om vilken båt de skulle ha.. Mkt viktigt att välja rätt..

                Bild ett-jag och Tråle.. Bild två-Elin och Snarke, Bild tre- Hilda (hon fick nöja sig med en gummianka).. Bild fyra-Filip och Kapten Krut, Bild fem-Felix och Rocke-han hade inte tid att posa.


(NU SLÄNGER JAG SNART DATORN I VÄGGEN.. GÅR INTE LADDA UPP BILDER SOM DET  SKA..)

                



Felix vann.. med hjälp av fusk.. JAG kom tvåa helt ärligt, utan fusk.. Filip och Elin kom allra, allra sist.. Dom hade verkligen ingen teknik alls.. Dom behöver träna MYCKET mer..


Jenny


Av Jenny - 25 april 2010 09:22

Då har man jobbat klart för denna helgen.. Idag åker vi till landet för att träffa snickaren som ska byta fönster och bygga altan. Känns mkt bra.. Vi hinner säkert med en sväng till sjön också.. Felix blev överlycklig och trodde att vi skulle bada.. MEN riktigt såå varmt är det kanske inte än..


Ill bee back n eftermiddag:)


Ha det bra så länge..

Jenny

Av Jenny - 24 april 2010 21:54

Ännu en tävling jag tänkt vinna.. Jag har inte tagit hem nån av de jag tidigare deltagit i.. SKAM den som ger sig.. Klicka in på www.anyhow.se ni också..

Nu ni är det dags att damma av en TÄVLING med chans att vinna en Rosa TamTam!

Lycka till nu alla ni stjärnor!!!

 

Vem vill inte ha en rosa TamTam liksom??!! Jag har en svart och en vit..Skulle inte tacka nej till en rosa.. skulle även vilja ha en grön..Men det finns nog inte.. Lycka till och hoppas JAG vinner;)

 

Kram Jenny

Av Jenny - 24 april 2010 13:26

Filip är inte nöjd med sin elektriska pryl..Han ska tydligen lämna tillbaka den.. Troligtvis för att den inte lyckades lösa alla världens katastrofer..Detta innebär att mitt katasrofala världsproblem gällande soffkuddar inte blir av... Hmm. Kanske lika bra ändå..

Jag tror nog att jag ska släpa fram symaskinen och sy lite istället.. Jag kan ju faktiskt det. Vet precis hur dom ska se ut.. Ska bara fixa tyg..


Jenny

Av Jenny - 24 april 2010 09:41

Härom dagen kom Filip hem med Hilda från stan.. - Vi har shoppat utbrast han.. Hilda har köpt sin första klänning..

Jag undrade givetvis hur detta hade gått till. Då berättade han att dom hade gått förbi en klädställning och då hade Hilda roffat åt sig en klänning.. Så då var han bara tvungen att köpa den, för hon hade ju valt den själv..


I min hjärna: Undrar om det skulle funka för mig också??? Om jag liksom bara roffar åt mig och väljer själv????!!!!

 

Smarta lilla unge..Hon har redan fattat hur man gör..Jag tror dock inte att det skulle ge samma effekt om jag gjorde det..

Synd bara att hon inte roffade åt sig en lite snyggare klänning.. Istf nåt som ser ut som ett nattlinne.. Det var inte direkt nåt från Hildas must have spring 2010 om man säger så.. men ändå.. En stor eloge för genomförandet..

     


Jenny


Av Jenny - 23 april 2010 22:37

Hmm fredagsmys.. Resten av familjen har tryckt i sig godis,l blåbärspaj och äppelpaj.. När man kör noll tolerans stuket blir man nästan inte alls sugen, NOOOOT!!(jag vräker i mig innuti skallen). Fast.. förra helgen var det värre när Filip tryckt i sig en påse ostbågar och trodde att han skulle få lite soffhångel efter det.. Ehh nää det går inte..Då hade jag lika bra kunnat käka ostbågar direkt ur påsen..


Hmm, jag får njuta mig igenom en macka eller nåt..


Hej svejs..

Av Jenny - 23 april 2010 19:02

Jaha.. då har man haft kungligt besök i form av en fotograf och en stylist.. Himlans kul.. Inte var dag man har det liksom..Sitter just nu och har ångest (DYNG ångest) över kuddarna i soffan.. Var jag tvungen att få för mig att vi skulle ha färgade kuddar just idag?????????????????????????????? Måste genast åtgärda kuddproblemet imorgon (även om det är lite försent..men för att stilla mitt sinne)..


Filip har nyss kånkat hem nån elektrisk pryl.. En sån, som enligt honom löser världsproblem..(visst är det konstigt att tekniska prylar får kosta vad som helst..) Därför är han väldigt villig att köpa kuddar just nu..Då passar jag förståss på..


Här kommer Nelson stolarna..

Dom är FANTASTISKA. Sååå sköna.. Mkt bättre än vardagsrumsstolarna..

  


Hoppas ni får en bra helg:)


Jenny

Av Jenny - 22 april 2010 20:48

I dag skulle man kunna kalla mig SUPERMÄNNISKA.... Jag har haft fruktansvärd huvudvärk hela dagen. Huvudvärken började egentligen igår. Helt sjukt.. Jag trodde givetvis att det skulle gå över.. MEN det gjorde den inte.. I morse när jag vaknade på jobbet kändes det som om någon spelat basket med mitt huvud hela natten.. Trots detta masade jag mig iväg på dagens utbildning.. Jag har alltså jobbat från kl 17 igår kväll till kl 16 idag.. Då får man FAKTISKT känna sig lite övermänsklig..

Imorgon väntar mitt kungliga besök... Mer om det sen.. Nu ska jag ägna heeeeeeela kvällen åt att städa.. OM bara alla barn behagade att gå och lägga sig..


Det var ganska kul att vissa av er trodde att jag köpt en flodhäst vid namn Nelson..Det visar liksom vilken IQ nivå NI ligger..MKT skönt när folk har lägre IQ än mig  


Idag köpte jag mina sista inredningsprylar. NU råder TOTALT köpstopp på den fronten..Däremot råder det ingt köpstopp vad det gäller kläder.. Dags att börja uppdatera garderoben.


Ses i morgon.. Då ska ni få se bilder på 4 "flodhästar" i mitt kök..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards