Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Filip löser världsproblem..

Av Jenny - 23 april 2010 19:02

Jaha.. då har man haft kungligt besök i form av en fotograf och en stylist.. Himlans kul.. Inte var dag man har det liksom..Sitter just nu och har ångest (DYNG ångest) över kuddarna i soffan.. Var jag tvungen att få för mig att vi skulle ha färgade kuddar just idag?????????????????????????????? Måste genast åtgärda kuddproblemet imorgon (även om det är lite försent..men för att stilla mitt sinne)..


Filip har nyss kånkat hem nån elektrisk pryl.. En sån, som enligt honom löser världsproblem..(visst är det konstigt att tekniska prylar får kosta vad som helst..) Därför är han väldigt villig att köpa kuddar just nu..Då passar jag förståss på..


Här kommer Nelson stolarna..

Dom är FANTASTISKA. Sååå sköna.. Mkt bättre än vardagsrumsstolarna..

  


Hoppas ni får en bra helg:)


Jenny

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

23 april 2010 20:49

Men berätta mer i allsin dar (ännu ett förlegat uttryck) =) om fotograf/stylist?? Det har aldrig vi på besök härhemma...
SV: börjar tro att du jobbar på samma företag fast på annan ort? Mo Gård i Finspång jobbade jag på...Är det samma? Dom har ju filialer lite överallt idag...
Tell me, tell me!
Huvudvärken gått över än? Eller blev den värre av kuddproblemet?
Här kan man snacka om problem; "Mini" är fortfarande vaken o kollar TELETUBBIES!!! (jag skulle vilja ha ett ord med den ***** som uppfann den serien) KRAMAR

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

23 april 2010 21:28

Ap ap ap ap, vi bor i NORRKÖPING döh! =)
Jag bodde i Finspång under några år när jag jobbade där (är ju Småländska för jösse namn) Gott gry i mig ;)
Jag hade 2 alternativ och det ena var Örebro. Ja...vi KAN va hemliga syskon som blev bortbytta på BB ;)
Fast jag e ju den tossiga...hahaha kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
sussie

sussie

23 april 2010 22:34

Säger bara SNYGGT SNYGGT SNYGGT, shit var snygga stolarna är.
Spännande med finbesök, nu blev jag nyfiken är det repotage på G?
Kram Sussie

http:///familymom.blogg.se

 
Ingen bild

stylingalaanna.blogspot.com

24 april 2010 09:06

Hahahahaha...ja du du skulle aldrig lagt fram kuddarna..för nu kommer det på alla bilder se ut som du gillar FÄRG!!!! :-D sa ju att jag läste din blogg nu..;-) Kram på dig och tack för att jag fick se ert fina hem.

 
Ingen bild

smill

26 april 2010 09:44

Ja jag e som resten självklart nyfiken på VARFÖR DU HADE STYLIST O FOTOGRAF hemma!?

tjingeling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards