Alla inlägg den 12 april 2010

Av Jenny - 12 april 2010 21:35

Trötta barn bör soooooova...trötta mammor också...


Bara så ni vet liksom..

Jenny

Av Jenny - 12 april 2010 18:02

Jag har just nu världens bästa renoveringspress på mig.. Eller, egentligen är det ingen renoveringspress, utan mer att det som är påbörjat måste vara avslutat och klart snart..Stoppdatumet är den 23 april kl 10.00 Varför får ni veta i sinnom tid, i sinnom tid..

(Jag hata när man sriver så här..förlåt...)


Alla har så mkt tävlingar på sina bloggar. Det är kul tycker jag.. Speciellt när det är roliga och fina priser (även om jag då ALDRIG vinner).. Jag blir givetvis också sugen på att annordna tävlingar.. För JAG ÄLSKAR tävlingar.. Egentligen älskar jag mest tävlingshetset..

När JAG deltar i tävlingar slutar det oftast med att jag hetsar folk tills dom blir sura.. MKT roligt..Men vad skulle då JAG kunna ha för roliga priser?? Ska jag lotta ut Elvis en kväll kanske??? Undrar om man kan göra så när ens karl är Elvis imitatör.. Jag menar om man skulle ha rätten att lotta ut honom en kväll??


Jenny

Av Jenny - 12 april 2010 17:41

Ojoj... vilket dååligt bloggande.. Nu har jag jobbat så mkt att jag inte ens hunnit blogga som jag brukar..

Veckan som kommer är helt sjuk. Det blir lite tajt med tiden här hemma.. Vilket gör att pågående renovering drar ut på tiden.. Det suger fett.. Fläktsnubben kommer imorgon.. Då måste väggen i köket vara färdigspacklad och målad.. Om bara dumväggen kunde sluta spricka!!!!


Dagens konstaterande: OM man skulle vilja skaffa dreadlocks..MÅSTE bästa sättet vara att slipa en bredspacklad vägg. Slipdammet lägger sig som en tjock hinna över hela skallen (över resten av kroppen och huset också.....)..Bara att trassla på liksom.. Nu skulle jag dock helst vara utan dreads.. Tycker inte att det är så snyggt...Men om jag ska fortsätta i dom här renoveringsbanorna har jag nog inget val.. Känner mig just nu som en enda dread hela jag.. Äckligt!!


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards