Alla inlägg den 25 april 2010

Av Jenny - 25 april 2010 18:15

Jaha ni, nu har jag varit på landet och släpat hem grejer igen.. Jag som skulle släppa fixet hemma för att övergå till att fixa till huset på landet istället.. Hmm. NÄ lite till ska jag nog hinna med här hemma innan jag ska ge mig på röjningen på landet..


Här har vi min farmors gamla lampa.. Lampfoten är svarvad av min farbror, när han var typ 14 eller nåt. Han ville dock inte ha tillbaka den, när farmor och farfar sålde huset..UNDRAR varför????. Jag förstår att ni nu sliter ert hår för att FÖRSTÅ vad JAG( av alla människor) ska hitta på med den..Det kanske inte är nåt som jag normalt sett släpper innanför mina dörrar.. MEN ni ska få se, ni ska få se.. (Dvs om det blir bra..annars låtsas jag inte om detta inlägget..)  


  

Om min farmor skulle råka titta in (inte så stor risk..) Det är inte så att lampan är ful eller så... Tänkte bara att den kunde bli ÄNNU snyggare.. eeeh kanske....


Jenny

Av Jenny - 25 april 2010 16:26

Vi har hittat ett jättebra ställe i skogen.. Verkligen det bästa lekstället genom tiderna. Igår var vi där för att tävla i ett båtrace..

Tävlingsdeltagarna slogs om vilken båt de skulle ha.. Mkt viktigt att välja rätt..

                Bild ett-jag och Tråle.. Bild två-Elin och Snarke, Bild tre- Hilda (hon fick nöja sig med en gummianka).. Bild fyra-Filip och Kapten Krut, Bild fem-Felix och Rocke-han hade inte tid att posa.


(NU SLÄNGER JAG SNART DATORN I VÄGGEN.. GÅR INTE LADDA UPP BILDER SOM DET  SKA..)

                



Felix vann.. med hjälp av fusk.. JAG kom tvåa helt ärligt, utan fusk.. Filip och Elin kom allra, allra sist.. Dom hade verkligen ingen teknik alls.. Dom behöver träna MYCKET mer..


Jenny


Av Jenny - 25 april 2010 09:22

Då har man jobbat klart för denna helgen.. Idag åker vi till landet för att träffa snickaren som ska byta fönster och bygga altan. Känns mkt bra.. Vi hinner säkert med en sväng till sjön också.. Felix blev överlycklig och trodde att vi skulle bada.. MEN riktigt såå varmt är det kanske inte än..


Ill bee back n eftermiddag:)


Ha det bra så länge..

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards