Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 21 april 2010 21:17

ÄR det så att Greys Anatomy får stå åt sidan pga HOCKEY???? HUR tänkte kanal fem då???? Exakt vad är det som gör att SPORT är så mkt bättre än mina såpor????? Jag bara undrar???????   


Imorgon vankas det utbildning.. Jag kommer troligtvis bli mkt utbildad och klok..Sen ska jag hemma och städa, städa och åååter städa.. Känns verkligen toppen. På fredag får vi finbesök, nästan så att det är kungen som kommer ..


För er som är mindre kloka (typ dansbandsfrun;))...är Nelson en stol..


Ha det bra.. Vi ses imorgon..


Kram Jenny

Av Jenny - 21 april 2010 08:19

Det är verkligen fullspäckat just nu..

Ska snart till doktorn med alla mina besvär..Dom kommer tro att jag är psykiskt sjuk när jag berättar om allt som är fel på mig.. Sen ska jag till min fot tant (hon är egentligen ingen tant..) Men jag tycker att man får kalla henne det pga hennes yrkesval. HUR kan man välja att jobba med äckliga fötter?? Mina fötter är verkligen äckligast, och störst i världshistorien.. (eller ja.. Agda 95 kanske har liite äckligare fötter..) Hon har säkert lite ont i magen nu.. BARA för att jag ska komma och trycka upp mina äckelfötter i nyllet på henne..STACKARS lilla fot tant..

Sen ska ja/vi hämta Felix på dagis. Då drar vi ner till bäcken för att ha båtrace.. Felix tror dock att bäcken är en flod.. Mkt smart kille-brås på sin far.. Där ska vi iaf tävla med Elias båtarna och ha pickninck..Mysigt.. så länge vi inte fryser ihjäl..Det ar ju tydligen snöat en del..

OJ! får inte glömma att betala simskolan idag..Jag har gett mig 17 på att Felix ska lära sig simma tills i sommar..Är det orealistiskt?? Näää, han simmar nästan. Igår tog han baddar märket.. 

- Mamma jag var jätteduktig.. Jag gick bara på botten liiiiite..


Sa jag att jag skulle lura med Filip till Mio..?? HOPPAS dom har NELSON hemma..I Looove Nelson   


Återkommer senare  


Kram Jenny


Av Jenny - 19 april 2010 21:20

Felix:- Mamma får jag sova i din säng nu när pappa är iväg??

Jag:- Nej pappa kommer ju snart hem. Alla sover i sina sängar. Då sover man bäst.

Felix:- Hmm..

Jag:- När du blir stor kanske du träffar en tjej som du kommer sova tillsammans med..

Felix:- jaaaa, det ska jag.

Jag:- VEM då? Är det T.....??

Felix:- NÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Jag.- Nehe..

Felix:- Eller jo.. Det kanske blir T.... eller så blir det E...

Jag:-Jaha:)

Felix:- ELLER så blir det kanske båda..Vi får se hur det blir..

Jag:- Eeeeh jaha...(vad ska man säga?????)


Jenny

Av Jenny - 19 april 2010 20:59

Klicka in på www.barnvanligt.nu och tävla om ett presentkort för 400 spänn..


Nu startar Barnvänligtbloggen. Det firar vi givetvis med en vårtävling med ett toppenpris: ett presentkort på 400 kr att använda i vår webbutik.

"Jag tävlar om ett presentkort värt 400 kr på Barnvänligt, www.barnvanligt.nu. Tävla här du med!"
Så här gör du för att tävla, det är lätt som en plätt!
1) Länka till tävlingen i din blogg, låna tävlingsbilden och tävlingstexten ovan och se till så att länkarna fungerar. Om du inte har en blogg kan du självklart vara med i tävlingen ändå genom att maila tävlingsbilden och tävlingstexten till 5 st vänner och kopiera mailet till oss på info@barnvanligt.nu.
2) I kommentarsrutan nedan (om du klickar på ordet KOMMENTARER): Berätta vad du skulle köpa för presentkortet, dvs vilka är dina favoritprodukter i Barnvänligts webbutik? OBS! Glöm inte uppge din mailadress.

Tävlingen pågår i 3 veckor och vinnarna utses den 1 maj 2010.

LYCKA TILL!
Av Jenny - 19 april 2010 16:58

Jag är inne i en period då jag är SJUKT sugen på allt som har med choklad att göra..I helgen valde Filip och Felix att baka kokosbollar.. Jag blev nästan inte alls sugen..

Stora baket..

    

OBS!!! Jag har aldrig påstått att NÅGON är normal här hemma..

  

Jag tycker faktiskt att det var ganska taskigt att läska mig så.. Men ACK vilken karaktär jag har.. tycker att det kunde visa sig i en fet viktminskning.. Men ICKE!!!!!! 


Jenny

Av Jenny - 18 april 2010 20:25

Kommer ni ihåg att jag sa, att det bodde en jättestor hjälte i en pytteliten kropp, hemma hos oss..?? I går morse när jag kom ner till frukosten satt det faktiskt en SUPERHJÄLTE vid bordet..

  

Jenny 

Av Jenny - 17 april 2010 18:33

Idag är jag såååå himlans kär i Filip    

Vi har nämligen blivit, MED NY DISKMASKIN!!!!!!!

Hade jag vetat att han skulle förstå innerbörden av hur viktigt det var att köpa ny diskmaskin. Hade han troligtvis fått vara pappaledig mkt tidigare.. För det är ju inte förrän nu när han går hemma han insett hur kass den gamla var..

Här har ni vårt nya familjetillskott.. Visst är den underbar..

  

Måste visst måla väggen lite ser jag... Jag har inte premiär diskat än. Men jag ser VERKLIGEN fram emot det.. Förrut brukade jag se fram emot att äta choklad.. Men NU när jag inte längre äter sånt, ser jag fram emot lite mer vuxna/tantiga saker..

Nu ska jag gå och tvätta.. OBS, det tcker jag är pest.. sååå gammal är jag inte !!! ÄN...


Jenny

Av Jenny - 17 april 2010 11:09

I väntrummet på sjukhuset innanFelix operation..

Filip bläddrar i en bil tidning..

Felix klättrar på väggarna och jag sitter orolig och väntar på narkosläkaren..


Filip:- Kolla Jenny.. En sån här bil skulle du ha.

Han visar en bild på nån gammal Camaro från 1873.. Jag blir inte så impad. Utan letar upp en annan bil som jag tycker passar MIG bättre. Min favorit bil är en gammal skruttig bubbla..Hittar dock en gammal Volvo PV som också skulle fuka..

Jag:- nää jag vill hellre ha en sån här...

Filip:- Äh det går ju inte..Felix tycker inte du att mamma ska ha en sån här bil..??

Han visar Felix bilden med Camaron från 1873..

Felix:- Näää pappa, du vet ju att mamma hatar allt som är coolt!!

Filip: ASG..

Jag: Chocktillstånd!!!


Sen när blev JAG en sån tönt??? Är det inte meningen att min 6 åriga son ska tycka att jag är bland det coolaste som finns?????????? Jag fattar verkligen ingenting.


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards