Alla inlägg den 5 april 2010

Av Jenny - 5 april 2010 22:44

Jag tror bestämt att jag måste säga upp bekantskapen med Google.. Jag hittar för mkt "komochköpmigprylar"..

Den här hade varit kul att ha någon stans..Lampan kommer från Ikea..verkar dock inte finnas på alla varuhus..Som TUR är;)

  

Ni missar väl inte bestick tävlingen på http://henricks-tankar.blogspot.com/


Jag hoppas dock att JAG vinner;)

Jenny


Av Jenny - 5 april 2010 17:53

När Filip fyllde år var jag på jakt efter en sån här...

Den hade varit sååå bra. Men jag fick inte tag i nån, iaf ingen som passade mitt tycke.. TYPISKT!! Men nu vet jag vart jag kan hitta den. Så i sinnom tid, i sinnom tid...Finns att köpa på www.formdesign.com

Varför läser alla män tidningen på toa i hundra år?? Är det så skönt att lufta arslet?? Eller är det för att det är så lungt och skönt att få vara inlåst helt själv en stund?? Hur kommer det sig att varje gång JAG sitter på toa, står det hysteriska män och ungar(egentligen är det bara EN man och EN unge och ev en kravlande bebis.. Men det låter så mkt bättre att använda plurualis..) som bara MÅSTE ställa livsviktiga frågor??!!

  


Sen har jag med hjälp av Isa84 på styleroom hittat det perfekta soffbordet..

Daddaaaaaaa...

Tackar Isa84 så mkt.. kolla in hennes album: http://www.styleroom.se/album/13087

  

Finns att köpa på Europa möbler.. DOCK har dom stängt hela påskhelgen (ytterst retligt..).. Har därför stora förväntningar på morgondagen:) Har dom det inte hemma kanske jag exploderar....!!!!

Jenny

Av Jenny - 5 april 2010 16:36

Hoppas ni noterat att jag lagt till med lite nya läsmåsten till bloggar, och lite nya länkar som absolut är värda att shoppa loss på:)


Just nu är nog www.dansbandsfrun.se en av mina bästa.. Hon verkar faktiskt vara lika sjuk som JAG.. mkt POSITVIT alltså:) (jag gillar knasigt folk)( Ehh ja..inte när dom går över till att bli gaaalna och farliga då.. ni fattar).

Sen måste man ju kolla in hos fru Sätterlund..http://tesbrandt.blogspot.com/ Det är helt sjukt vilket tempo dom har på sin renovering, av sitt nyköpta hus..Det blir såååååå snyggt.. Det är lite som när man kollar på inredningsprogram på tv.. Det tar bara en timme sen är ALLT klart..TYP!!


Jenny

Av Jenny - 5 april 2010 13:57

Nu är taket lagt även på baksid an av huset..Trots risk för att halka ner och dö.. Eftersom Filip nästan höll på att dö sist han skulle hjälpa till med mansgörat här hemma..så var det JAG som fick lägga tak även denna gång..

HÄR kommer bildbeviset på att han faktiskt slog sig.. Dvs OM det nu är äkta..

  

Se så sött han håller för sin rumpa:)


Jenny

Av Jenny - 5 april 2010 10:19

Jag gick upp kl 06.30 i morse, för att ge Hilda en flaska välling..Av en ren slump tittade jag ut genom fönstret.. Var det verkligen tvunget att SNÖA?? JÄKLIGT onödigt tycker jag.. Jag vet att det alltid kommer bakslag. Men ändå.. Idag skulle vi ju fixa taket på baksidan (det sista av dom spruckna takpannorna)..Jag skulle börja jobba igen och hade tänkt ta cykeln till jobbet.. Varför, VARFÖR skulle det snöa..?? Nu är det bara blött och äckligt överallt.. Troligtvis kommer jag dessutom att slå ihjäl mig när jag kryper upp på taket..GRRRRRRRR....Den där Gud alltså...det var säkert bara för att jag skrev om mina okristliga barn igår..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards