Alla inlägg den 14 april 2010

Av Jenny - 14 april 2010 23:10

Hemma hos oss bor en jättestor hjälte i en jätte liten kropp. En hjälte i form av Felix. Idag har han varit på sjukhuset igen. Denna gången för att sövas ta bort slangen han hade kvar efter förra operationen. Han är världens duktigaste. Han säger inte ord om mediciner som smakar peck..eller oro över att bli sövd, eller att det ska göra ont..

Ont gjorde det inte.. Bara när han skulle kissa efteråt.. Precis som förra gången totalvägrade han. Tydligen svider det super SUPER mkt. Förra gången höll han sig över ett dygn.. Läkarna var övertygade att han skulle kissa om han bara blev mega kissig. MEN envis som han är höll han sig.. Likadant denna gången, lever han med inställningen att han kan kissa nästa vecka eller nåt..


Han fick iaf både medalj och diplom på sjukhuset så han är ganska nöjd.. Dvs om man inte tjatar om toaletten..


Jenny

Av Jenny - 14 april 2010 22:59

Felix: Mamma kom ska jag viska en hemlis..

Jag:- Vaddå??

Felix viskar i mitt öra..

-Mamma..pappa har HM..fniss

Jag:- Va sa du??

Felix:- Pappa har HM..

Jag:- Va vadå HM..????

Felix:- pappa har HM..(mega fniss)

Jag:-fattar inte..

Felix:- Pappa har HM på bröstet..

Jag:- Menar du att pappa har hår på bröstet??

Felix:- NEJ, han har HM!

Jag:- Vaddå HM vad är det för något?? Menar du HM på stan??

Felix:- NEJ!!!! pappa har HM. Sån som du har på brösten.

Jag:- (pling poletten trillar ner..) Hahhahahaha (asg)....du menar BH..

Felix:- Något förvirra.. Jaaaaa.

Jag:. hahahhahaha

Felix:- Fniss, fniss.

FILIP:- Vaddå???????

Jag: Felix säger att du har HM, alltså BH...hahahaa

Felix: FNISS, fniss mega fniss..

FILIP:- Kul jätte kul...verkligen jättekul..(något ironisk)..


Jag tyckte iaf att HM va kul.. förtydligar dock att Filip INTE använder BH..


Jenny


Av Jenny - 14 april 2010 15:56

Nu har jag bokat tid hos doktorn (ska dit nästa vecka).. Efter mkt om och men bär det iväg.. Nu har jag samlat på mig ganska mkt grejer som bör undersökas.. Så jag hoppas att jag får valuta för pengarna!! Sköterskan trodde nog att jag var helt galen när jag rabblade rygg, öron och tjockhalsproblem..Skulle det vara så att jag kommer till den läkaren som jag var hos med Hilda..vänder jag troligtvis i dörren..Kanske ska rina och dubbelkolla i förväg..


Köket gör mig just nu spyfärdig. Skulle kunna rabbla en hel del olika svordommar gällande det. Har kommit på värsta snygga idén att ha ovanför för diskbänken..Plexin är skitsnygg..MEN.. nu när vi satte uppe en annan fläkt blev den alldeles för kort.. Filip är under bearbetning..Kan hända att han måste mutas med....


Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards