Alla inlägg den 7 april 2010

Av Jenny - 7 april 2010 20:52

Här kommer synden.. Kalla mig härmapa om ni vill. Jag har ju länge tänkt att jag ska piffa upp lilltoan lite.. "Hämlängtan" inspirerade mig med att smälla upp en tapet på väggen bakom toan. Jag är ju dock inte lika våghalsig med tapetval som hon är (om man bortser med den totala sinnesförvirringen i kökt..).. Efter att ha fegat ett tag fick jag idag tummen ur. Fru Sätterlund har satt en randig tapet på väggen i sitt kök.. Det är henne jag härmat..Den randiga tapeten från Rusta för 149:- rullen..Det var så billigt, att det var tvunget.. Sorry men det kan inte hjälpas.. Nu kanske man inte kan jämföra en toa som man måste backa in på, med hennes nya aslyxiga kök..

    

Inte direkt lättfotat. Det är sjukt litet.. gick inte ens åt en hel rulle..Jag är verkligen en "tapetseraväggarexpert" nu!! Undrar vad jag mer kan tapetsera??? Hallen kanske.. Tapetsera nåt nytt på min mdf??? (Nä, då hugger Filip huvudet av mig).. Jag tror jag har blivit en gnutta manisk när det gäller tapetserandet. Inte visste jag att det skulle vara så kul..


Jenny

Av Jenny - 7 april 2010 19:36

  

Då var det på plats..Ljuva soffbord.. Lite ovant, men jag vänjer mig nog..


Ska lägga ut syndiga bilder från lilltoan sen.. Om bara vissa barn behagade att gå och lägga sig..


Jenny

Av Jenny - 7 april 2010 17:27

  

Kunde nog inte sagt det bättre själv..Jag borde ha denna på väggen hemma. Finns massa snygga varianter på www.allposters.com


Jenny

Av Jenny - 7 april 2010 07:34

När jag gått ner mina sista 9 kilo ska jag fira med choklad..Det vet ni redan.. Då kanske man ska göra egna chokladpralineer i såna här.. Kanske ska man lyxa till det med värsta chokladfesten.. Jaaa, en chokladfest!!! Det  ska jag ha...choklad och dom DOOOUUBBLE ska temat vara;) (alltså farmors kakor, för er som missat det). Nio kilo på nio veckor borde gå..Sen blir det fest.. Vi säger tio veckor för säkerhets skull..

  

Dessa finns att köpa på www.formdesign.se


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards