Alla inlägg den 15 april 2010

Av Jenny - 15 april 2010 22:19

Fick fatt i en bild:) Nu är den lite kaosig. Men den visar iaf vad som är på g i köket.

När vi flyttade in satt det as mega fult kakel på väggen.. Detta kunde jag givetvis INTE leva med.. MEN efter att ha renoverat HELA köket i förra lgh var vi inte super sugan att riva upp allt igen.. Därför satte vi upp en vit plexiskiva över det gamla kaklet..JÄTTE SNYGGT!! MEN!!!! Nu, när jag fick mitt ryck och rev ut halva köket och smällde upp en ny fläkt.. Då blev plexin inte vad den tidigare varit..

Åkte därför till Bauhaus för att kolla på ev. kakel.. Fjäskade för Filips kompis så han skulle komma och kakla... (Snäste åt en stackars pojke som jobbade på Bauhaus för att han inte förstod vad god service innefattade.).. Sen lugnade jag mig lite och fann lösningen på våra problem..

Till vår stora glödje fick JAG, "Jenny den smarta" en suuuuper idé!!! Filip behövde dock bearbeta den lite.. Men efter viss bearbetning fann han idén LIKA ypperlig som jag.. Detta är ett historiskt ögonblick!!! Aldrig förr har vi tyckt lika..

Golvet jag snackade om ska alltså bli istf kakel..

  

Detta är en förhandstitt.. Imorgon kommer det färdiga resultatet!! Ev. tänker jag rota fram dom svarta glasluckorna som vi hade i gamla lgh..EVENTUELLT..förvänta er inga storverk..


Kan dock säga att den blommiga tapeten INTE passar in så bra längre.. Detta får åtgärdas.. Fördiga bilder kommer IMORGON em.. HURRA!!!


Kram Jenny 

Av Jenny - 15 april 2010 21:28

Man kan säga att vi har lagt nytt golv hemma.. Fast inte på golvet.. Googlar som en galning efter en bild på golvet(som inte är golv, hos oss).. MEEEN hittar ingen.. Antar att jag får vänta med bilder tills imorgon em.. (har inte min kamera med mig)..Vi skulle behöva nytt golv på golvet också.. Men det får vänta.. Ni får se hur jag/vi gjort imorgon.. Vet att det låter knäppt.. men om man kan ha köksskåp i alla rum i hela huset..så kan man göra så här med golv också..troor jag iaf;)


Jenny§ 

Av Jenny - 15 april 2010 11:42

Världens gulligaste Sussie/familymom gav mig en award för min blogg..jag blev så glad att jag nästan började lipa.. Nu är det då min tur att skicka vidare den här utmärkelsen..


Jag vill ge en award till några av mina favorit bloggerskor, besök gärna deras bloggar. Skriver längre ner varför dom tilltalar mig.




Tanken är sedan att man ska skicka awarden vidare, så här gör man:


1. Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg
2. Skriv vem du fått den ifrån
3. Ge den till 12 st eller så många du känner för...
4. Länka till dessa
5. Meddela dem du ger den till


Från början läste jag typ ingens blogg.. Jag var liksom helt ute ur bloggvärlden..Visste knappt att det fanns en värld av bloggar. Verkligen TOTALT omodern..Men nu har jag blivit värsta bloggdåren.Dom bloggar jag kikar in på nästan varje dag ser ni i min länklista till vänster..Men givetvis finner jag vissa mer intressanta ..

Här kommer min AWARD lista:


Fru Sätterlund..  http://tesbrandt.blogspot.com/ i Funkis 28. Jag har blivit som besatt av hennes blogg. Dom har köpt världens renoveringsonjekt som hon och ehennes man renoverar i ULTRA tempo..Varje dag är som ett avsnitt ur Roomservice eller nåt..


Dansbandsfrun.. http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se/ Denna galna människa kommenterade min blogg för ett tag sedan och på så vis hittade jag till hennes blogg.Tackar GUD för det.. Jag tror faktiskt att hon är JAG i en annan kropp (troligtvis snyggare kropp..)och på en annan plats.


Knivlisa..http://knivlisa.blogg.se/en ung tjej som skriver om egentligen helt menlösa saker.. Men på nåt sätt så är bloggen ändå bland det mest underhållande som finns.. Hon verkar också lite psyko (eller knasig kanske är snällare att skriva. Alla fattar inte att galen är bra).... Iaf MKT positivt..


Annica..http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori En gammal vän.. Alltså..jag har känt henne länge.. men hon är även gammal..typ 35 eller nåt;) Hon skriver om sina barn och sin man mm. Man behöver liksom inte träffa henne mer för man håller sig uppdaterad via blogen;)


Familymom förståss..http://familymom.blogg.se/index.html Hon skriver om allt mellan himml jord. Mkt om sina söner som hon troligtvis adopterade när hon var fem eller nåt.. Hon ser nämligen inte ut att vara en dag äldre än 30.. Har dock två jättegamla söner..Mystiskt.. 


Jag har säkert glömt nån viktig..Får lägga till dom sen isf..Jag läser och gillar dock er andras bloggar också.. Glöm inte bort det:)


Kram Jenny



Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards