Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 7 april 2010 17:27

  

Kunde nog inte sagt det bättre själv..Jag borde ha denna på väggen hemma. Finns massa snygga varianter på www.allposters.com


Jenny

Av Jenny - 7 april 2010 07:34

När jag gått ner mina sista 9 kilo ska jag fira med choklad..Det vet ni redan.. Då kanske man ska göra egna chokladpralineer i såna här.. Kanske ska man lyxa till det med värsta chokladfesten.. Jaaa, en chokladfest!!! Det  ska jag ha...choklad och dom DOOOUUBBLE ska temat vara;) (alltså farmors kakor, för er som missat det). Nio kilo på nio veckor borde gå..Sen blir det fest.. Vi säger tio veckor för säkerhets skull..

  

Dessa finns att köpa på www.formdesign.se


Jenny

Av Jenny - 6 april 2010 22:59

Bordet på plats..Måste säg att EM var oerhört trevliga och serviceminded..Måste ge dom ett väldigt högt betyg..TROTS trasigt bord.. Varför handlar jag aldrig där?? Jag har fått för mig att det är lite tantvarning på deras grejer. Men idag när jag gick en sväng hittade jag saker som jag ville ha för flera miljoner kronor, minst (o´oohoooo har jag blivit en TANT kanske????shit!!!!).. Synd att jag har köpstopp..Om den där spåtanten kunde häva sin förbannelse så jag kunde vinna massa, massa pengar. Jag skulle faktiskt skänka jättemkt till välgörenhet!!


Idag har fantastiska Elekriker B. varit hemma och dragit el.. Antar att vi inte ligger på plus hos honom.. Men vi är SÅ glada att han finns och hjälper oss så mkt. Även han borde få en slant av mina blivande välgörenhetspengar..


Ses imorgon..

Jenny


Av Jenny - 6 april 2010 20:36

Jag frågade Jenny från http://jennyshus.webblogg.se/ om det var ok att jag lånade bilder av hennes ultra snygga tavlor..Då visade det sig att hon just nu kör en tävling, och lottar ut en tavla..

Nu är det ju så att JAG tänkt vinna en.. Men om ni vill delta i hennes tävling, tycker jag att ni ska klicka in på hennes sida..

Jag har blivit spådd av en spåtant för länge sedan,att jag aldrig kommer vinna något. Så jag är liksom ingen konkurrens.. ändå envisas jag med att köpa ofantligt mkt trisslotter och delta i olika tävlingar..Snacka om att trotsa ödet..Hittills har spåtanten haft rätt..Om ni nu inte vinner kan ni ju alltid köpa en tavla:) Det kanske jag gör efter att köpstoppet är hävt hemma..

Jag hade velat ha Live well tavlan...Eller This home tavlan.. Fast då kanske det skulle stått:

This home

runs on

LOVE

Laughter

Big fights

and

VERY strong Coffe´

(Det är jag som bråkar, och Filip som dricker väääldigt starkt kaffe..)


  

 

Så här skriver Jenny (alltså inte jag Jenny utan den andra..)

För att vara med och tävla:Kika in på ordposterbyjenny. Skicka sen ett mail till: jenny.johansson1@gmail.com och berätta vilken av postrarna du skulle vilja ha. Märk mailet med tävling.Har du en blogg och tipsar om tävlingen med bilden ovan & detta inlägg så får du ytterligare 2 lotter. Skicka då med direktlänken från din blogg i mailet.
Har du ingen blogg men också vill ha 2 extra lotter så tipsar du 5 mailvänner istället.






Tävlingen pågår t.o.m 18/4.
Lycka till!!

 

Hoppas JAG, eller jag menar NI vinner;)

 

Jenny


Av Jenny - 6 april 2010 15:07

Lyckan va kort.. jag drog med Filip ut til EM..dom hade ett ex av mitt bord på lager.. Kan JAG verkligen ha SÅN tur??? tänkte jag.. Näää, det kunde jag tydligen INTE. Väl hemma när jag skulle skruva ihop bordet upptäcker jag VÄRLDENS STÖRSTA jack i kanten.. Ser ut som om någon hade sågat i det.. Detta händer ALLTID mig.. Nu ska jag åka och byta det till visnings exet..Hoppas på det bästa..


Sen ska jag följa med Felix till simskolan.. Tar dock på mig skygglapparna idag..Så kanske jag slipper könshårschocken..


Jenny

Av Jenny - 6 april 2010 09:32

Visst skulle man vilja ha den där "syn"lampan från Ikea.. Fast egentligen är tavlan från Ellie mkt finare.. Så har den ju ett budskap också..(som det tog 300 år innan jag fattade..men va 17.. jag e ju blond så det är ok..)

  


Sen är jag riktigt förtjust i denna från www.allposters.com

Alla har väl sett Keep calm tavlorna.. Men denna gav så mkt mer tycker jag..

  


   Sen skulle man vilja ha en alldeles egen Lasse Berghagen också..Men man kuan ju inte få allt..(Detta måste vara den bästa bilden på Lasse B ever..)


Jenny

Av Jenny - 6 april 2010 09:04

Jag har precis kommit hem från jobbet..Är bara hemma några timmar för att snart återvända (väntar på att EM ska öppna..). Ännu ett nattpass väntar..Jag som skulle ha SÅ himla mkt tid över till annat när Filip väl skulle vara pappaledig. Sent igår kväll konstaterade jag att det bara var önsketänande.. Nya arbetspass är inbokade samt en utbildning och Felix ska in till sjukan igen.. Ingen fara med Felix..han ska bara plocka bort den slang som han fortfarande har kvar någonstans i kroppen. Detta görs dock under narkos, så lite stirrig är man..

Men SEN kommer jag nog ha massa tid..eller??


Jenny


Av Jenny - 5 april 2010 22:44

Jag tror bestämt att jag måste säga upp bekantskapen med Google.. Jag hittar för mkt "komochköpmigprylar"..

Den här hade varit kul att ha någon stans..Lampan kommer från Ikea..verkar dock inte finnas på alla varuhus..Som TUR är;)

  

Ni missar väl inte bestick tävlingen på http://henricks-tankar.blogspot.com/


Jag hoppas dock att JAG vinner;)

Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards