Alla inlägg den 13 april 2010

Av Jenny - 13 april 2010 20:24

Idag kom den här..från www.milq.se  Den är så himla bra..(Dessutom var det halva priset på den).. Den hade dessutom varit en så himlans bra present till min pappa.. Han kanske kan få en sån en annan gång..

    

Jag beställde givetvis en svart.. Eftersom jag är totalt färgskadad och inte kan ha nåt färgglatt i huset..


Fläkten är på plats.. elektrikern är här.. Lyxigt värre..(dock har det dykt upp ett fläkt/list/plexi/väggproblem..kanske måste kolla på kakel...hmm)..


Jenny


Av Jenny - 13 april 2010 13:19

Jag:- Filip.....

Filip:- Jaa??

Jag:- OM jag skulle vara med barn igen... skulle du vilja ha det då??

Filip:- Va eeeh, lite tidigt kanske... VAD DÅ DÅ?????

Jag:- Ehh, hmm , ehh, jag gjorde ett grav test igår..ehhh

Filip:- VA?? Vaddå är du med barn????

Jag:-...........Ja......(pratar JÄTTE FORT)jag gjorde ett grav test igår men visste inte vad jag skulle säga.. det är säkert därför jag inte kunnat gå ner dom där sista kilona..Det var därför jag va så sur igår.. fatta hur tjock jag kommer bli om jag skall gå upp trettio kilo igen.. Fatta det kommer bli 40 kilos övervikt..Vill du inte ha barnet??? Va? va?

Filip:- Är du allvarlig???

Jag:- jaaa(lipfärdig)!!

Filip:- Ehh aha ehh...vad kul...eeh..

Jag:- Hahaahaha!! APRIL APRIL din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill...hahahahahahahaa..Ååååh jag är så bra på att ljuga..

Filip:- (Filip börjar andas igen...) Du e´sjuk..

Jag:- Jaaaa, jag vet Gud kommer straffa mig...


1 minut senare


Jag:- FEEEELIX!!

Felix: Ja mamma vad är det...??

Jag:- skynda dig det är massa kattungar på taket...

(Felix springer jättefort upp för trappen till vårt sovrum)

Felix:- Var? var?

Han tittar nyfiket ut genom sovrumsfönstret ner på taket..

Jag:- haha APRIL APRIL...din dumma lilla sill jag kan lura dig vart jag vill..

Felix:- Aaaaarh, du kunde väl sagt att det var 1a april..

Jag:-Haha.. men så funkar det ju inte..


NU, idag..SHIT!!!! tänk om jag verkligen är gravid....Tänk om det verkligen är därför jag inte går ner mer i vikt..Jag är ju hungrig hela tiden... Jätteorolig...

Dumma aprilskämt! åååh vad jag är dum... Nu straffar Gud mig för att jag var så elak mot både man och barn.. Inte för att det är ett straff att vara gravid.. Det passar sig bara inte just NU!!!!! Gud har kanske ingen humor??!! Hmmmm....


Jenny

Av Jenny - 13 april 2010 11:47

Nu har jag självdiagnostiserat mig igen..Faktiskt med lite hjälp av läkaren jag träffade under graviditeten.. Jag tror att jag har struma (det trodde han också, dock visade inte blodproverna något..Då iaf..)..Nu när jag gått ner massa i vikt (kämpat som en galning..) Ser jag att jag har värsta förtjockningen på halsen. Jag trodde bara att det var en vanlig fettvalk som tillkommit efter 30 kilos viktökning.. När jag sen googlade på "förstorad skölkörtel" fick jag upp en lista med symptom som jag skulle kunna ha skrivit själv..Nästan obehagligt.

Nu är jag på jakt efter läkare.. Tur att dom är så lätta att få tag i.. NOOOOOT!! Tur dock att det finns google.. Google är min allra bästa vän:)


Idag kommer fläktgubben och elgubben.. HURRA!!!!!!!!


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards