Alla inlägg den 28 april 2010

Av Jenny - 28 april 2010 21:10

Japp då befinner vi oss i Halmstad.. ÄNTLIGEN!! Det är dock en hel del som ska hinnas med på mkt kort tid..Tågresan gick mkt bra.. Hade förväntat mig kaos..Väl drillade ungar antar jag..

Just nu sover ett vettigt barn.. Ett annat mindre vettigt pyttelitet barn sover INTE.. Hon har fått för sig att man kan leka vattenspridare med vällingflasken.. Inte så värst kul..


Vi har hunnit med lite "jeans till Felix shopping".. Halmstad har nämligen vääärldens bästa kläd affär för barn.. Speciellt har dom bra tåliga snygga jeans till pojkar (till bra pris).. PIRAYA heter affären, ligger på Nygatan. BÖR besökas av alla småbarnsföräldrar.


Jag och två barn har alltså tagit över min mammas och sambos hem.. Typ invaderat.. Det var fint och städat när vi kom.. Nu ser det ut som om man slängt in en handgranat..  

Det var kanske inte så mkt sommar eller semesterkänsla i Halmstad som jag tänkt mig.. Men va 17. Vi är ju här så sällan så man får väl dra på bikinin (den kanske inte behövs.. fettet hänger fortfarande över om man säger så.. Kroppen är ganska diffus.. Skulle lika väl kunna gå för en valros..) och dra ner till havet och bada lite..

Jag får tänka på det i natt..

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards