Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 2 april 2010 12:07

Idag börjar jakten på nya betteri till kameran.. den vill tydligen inte ha vilka som helst. Antar att den är lika kräsen som jag..

Idag drar vi ut på landet en sväng.. Inte för att njuta, utan för att hämta hem grejer som jag anser mig behöva just exakt precis NU.. Jag känner att det verkligen flödar blod i min pyssel och fixar ådra. Då måste man passa på.. Jag tror det beror på att Filip är hemma och kan ta hand o ungarna en stund.. Då vill ju jag liksom hinna med exakt allt på en gång. Ideérna flödar i skallen.. Det är så kul att äntligen kunna utföra något kreativt..


Jenny

Av Jenny - 1 april 2010 21:37

Här bjuder jag på världs historiens sämsta bild.. Kan inte hjälpas. Kameran har fått psykbryt..Battarierna är helt slut, dom går inte att ladda längre..Måste fixa nya imorgon. Det är alltid nåt strul med våra kameror.

Tapeten är iaf uppe. Jag kände mig som ett livs levande mirakl när jag satte upp den. Nu måste jag ju kunna säga att jag kan tapetsera..tom mönsterpassnings tapetsera..Jag är så impad av mig själv..Tänk att man bara kunde bestämma sig för att man kunde något..så kunde man det sen.. Kanske funkar på fler områden!?

  

Jag ska försöka få till bättre bilder imorgon.. Även på Hildas rum..
Nu ska jag bara dega..för det är jag värd:)


Filip har köpt godis.. "För man vet ju aldrig om det kommer några påskkärringar".. Sure liksom..Det var säkert därför han köpte..


Jenny

Av Jenny - 1 april 2010 08:36

Jättebråttom nu.. Ska vara hos frissan om 20 minuter..

Idag visade Filip upp VÄRSTA blåmärket.. Ojdå!!! Jag får kanske lägga mina misstankar om fejk åt sidan.. Blåmärket kommer. Hinner inte just nu.. Men jag looovar, det kommer:)


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards