Alla inlägg den 17 april 2010

Av Jenny - 17 april 2010 18:33

Idag är jag såååå himlans kär i Filip    

Vi har nämligen blivit, MED NY DISKMASKIN!!!!!!!

Hade jag vetat att han skulle förstå innerbörden av hur viktigt det var att köpa ny diskmaskin. Hade han troligtvis fått vara pappaledig mkt tidigare.. För det är ju inte förrän nu när han går hemma han insett hur kass den gamla var..

Här har ni vårt nya familjetillskott.. Visst är den underbar..

  

Måste visst måla väggen lite ser jag... Jag har inte premiär diskat än. Men jag ser VERKLIGEN fram emot det.. Förrut brukade jag se fram emot att äta choklad.. Men NU när jag inte längre äter sånt, ser jag fram emot lite mer vuxna/tantiga saker..

Nu ska jag gå och tvätta.. OBS, det tcker jag är pest.. sååå gammal är jag inte !!! ÄN...


Jenny

Av Jenny - 17 april 2010 11:09

I väntrummet på sjukhuset innanFelix operation..

Filip bläddrar i en bil tidning..

Felix klättrar på väggarna och jag sitter orolig och väntar på narkosläkaren..


Filip:- Kolla Jenny.. En sån här bil skulle du ha.

Han visar en bild på nån gammal Camaro från 1873.. Jag blir inte så impad. Utan letar upp en annan bil som jag tycker passar MIG bättre. Min favorit bil är en gammal skruttig bubbla..Hittar dock en gammal Volvo PV som också skulle fuka..

Jag:- nää jag vill hellre ha en sån här...

Filip:- Äh det går ju inte..Felix tycker inte du att mamma ska ha en sån här bil..??

Han visar Felix bilden med Camaron från 1873..

Felix:- Näää pappa, du vet ju att mamma hatar allt som är coolt!!

Filip: ASG..

Jag: Chocktillstånd!!!


Sen när blev JAG en sån tönt??? Är det inte meningen att min 6 åriga son ska tycka att jag är bland det coolaste som finns?????????? Jag fattar verkligen ingenting.


Jenny

Av Jenny - 17 april 2010 10:26

Idag sa Filip den magiska svordomsramsan...

"jag är så jääävla trött på denna diskmaskinsskiten...Den diskar ju faaan inte rent..Jag funderar på att åka och köpa en ny.." Mkt bra konstaterande..Jag kan bara säga HALLELULJA!!!  


Fö. måste jag bara säga att det är underbart att ha en pappaledig karl i huset. Jag tror faktiskt inte man ka få en bättre pappa än Filip. Mina lyckostar till barn!!!! Jag önskar att han kunde vara hemma jämt.. Dock med full betalning från sitt jobb..


Idag ska jag fira tio kilos viktminskning.. (om man räknar från nyårsafton..) Tio klappar på huvudet till mig. Så, det var det firandet, mer än så blir det inte... NIO kilo kvar till chokladfests firandet..  


Jenny



Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards