Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Hilda shoppar..

Av Jenny - 24 april 2010 09:41

Härom dagen kom Filip hem med Hilda från stan.. - Vi har shoppat utbrast han.. Hilda har köpt sin första klänning..

Jag undrade givetvis hur detta hade gått till. Då berättade han att dom hade gått förbi en klädställning och då hade Hilda roffat åt sig en klänning.. Så då var han bara tvungen att köpa den, för hon hade ju valt den själv..


I min hjärna: Undrar om det skulle funka för mig också??? Om jag liksom bara roffar åt mig och väljer själv????!!!!

 

Smarta lilla unge..Hon har redan fattat hur man gör..Jag tror dock inte att det skulle ge samma effekt om jag gjorde det..

Synd bara att hon inte roffade åt sig en lite snyggare klänning.. Istf nåt som ser ut som ett nattlinne.. Det var inte direkt nåt från Hildas must have spring 2010 om man säger så.. men ändå.. En stor eloge för genomförandet..

     


Jenny


 
 
Annica

Annica

24 april 2010 18:36

Sötnosen! Jag måste säga att jag fortfarande tycker Hilda är lik dig! Bara hårsvallet som påminner om pappa...
Kram/Annica

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

 
Gun

Gun

28 april 2010 16:14

Vilken liten sötnos!:)

http://horni.blogg.se

 
Ingen bild

Rana

29 april 2010 19:23

Hon e so go´den sötnosen...många kramar o pussar till Hilda. kram Rana

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards