Alla inlägg den 8 april 2010

Av Jenny - 8 april 2010 20:25

Felix posar med sin påskkyckling i choklad.. Jag vill också ha en chokladkyckling...

  

JAG SA..JAG VILL HAAAA CHOCKLAAAAAAD. Den som säger att dom första veckorna utan godis är värst, ljuger... Jag får riktiga chokladanfall trots att jag inte ätit en enda gnutta godis, choklad eller kakor på tre månader.. Mitt beroende kommer nog aldrig gå över. Antar att jag är en nykter Goidisinist...


Choklad chooooklad....


Jenny

Av Jenny - 8 april 2010 17:01

Idag har jag varit på mitt gamla växeltlefonistjobb och jobbat.. Eller ja.. jag har mest suttit med. Har begärt ny upplärning.. Jag har vekligen sopat ut alla mina telefonist kunskaper. Antagligen för att göra plats för nåt annat viktigt.. Undrar vad som kommer raderas i skallen, nu när jag lär mig dom där sakerna igen?? Hoppas det är nåt oviktigt..Nåt som man inte har så mkt nytta av.. Jag antar att raderingen redan har startat. För jag kommer inte på nåt bra exempel..


Jag cykladde in till stan idag.. Mkt skönt, i vår jacka och allt. Det tar ca en halvtimme.. Hem tar det dubbelt så lång tid.. Det beror på vääärldens längsta backe. Jag skulle gissa på att den är nästan lika lång som Kinamuren. Man kan säkert se den från månen.. Det är bara det att ingen fattat vad det var..

Innan jobbet träffade jag min dubbelgravida kompis (tvillingar). Hon berättade att hon skulle lämna in sin cykel på vårfix.. Jaha.. tänkte jag.. Den behöver oljas och pumpas typ.. Men icke.. Hon skulle byta vinter däcken till sommardäck.. Jag var som ett frågetecken. Byter man däck på cykeln??? Jag trodde man ställde den i garaget.. Direkt fick jag lathetskomplex. VARFÖR har inte JAG cyklat hela vintern????


Jenny

Av Jenny - 8 april 2010 16:53

Jag skulle inte kunna tänka mig att köra pulver. Det är skitäckligt, ohälsosamt och funkar inte i långa loppet.. Jag tror på riktig kost och träning.. Har jag lyckats gå ner 20 kilo genom att äta rätt . Så ska jag nog kunna gå ner de sista nio på det sättet också.. Jag satsar inte på skinny..utan normal!! Hälsosamt är bra..


Jenny

Av Jenny - 8 april 2010 07:52

Envisa, Envisa kilon.. Varför kan dom inte bara rinna av.. Idag tar jag cykeln till stan.. Kommer säkertl lukta svett på jobbet.. Får knipa ihop armhålorna ordentligt.. Eller så kan man ju ta med sig en deo.. Nu ska jag träffa en blivande tvillingmorsa.. Hon är höggravid, och ändå smalare än mig.. ORÄTTVIST!!


Hoppass min poster kommer idag.. Ikväll ska det spacklas kök. Nästa vecka kommer fläktsnubben. Det går saaaaaakta men säääkert..


Skriver mer ikväll..lite tajt med tid..


Ha det,

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards