Alla inlägg den 10 april 2010

Av Jenny - 10 april 2010 19:09

Min syrra kom till oss häromdagen, för att agera barnflicka.. Jag jobbar massa just nu och Filip skulle åka i väg och leka Elvis.. jag menar UPPTRÄDA som Elvis.. I brist på barnvakt i vår stad.. Kom min underbara syster upp från Göteborg, för att hjälpa till med barnen... Just nu känns det som att det är det mest naturliga i världen, att ha en barnflicka.. Det borde liksom ingå när man skaffar barn.. Undrar om man kan byta barnbidraget mot en barnflicka..?? Det skulle vara såååå mkt mer användbart. Det skulle säkert rädda många förhållanden också.. Eller??? Nu när jag tänker efter lite så är det ju en hel del äktenskap som spruckit pga av barnflickan...Hmmmm..Det kanske är mest i Hollywood som det blir så??!!... Äh nu sprack min ide´. Man kanske inte ska chansa liksom..TYPISKT..

  

Fast om barnflickan ser ut så här kanske det är lungt;) (Detta är lillsyrran Lotta, det är inte alltid hon ser ut så här..) Hon skulle passa ypperligt i ett Nannyprogram:) Hon ÄR världens bästa Nanny.. jag tror dock att hennes öron blöder för tillfället.. Felix är så glad att hon är här, han pratar nonstop.. Fast det gör han iofs alltid..

Hoppas ni haft en bra helg.


Jenny

Av Jenny - 10 april 2010 18:50

Eftersom detta är min jobbhelg blir det inte så mkt renovering hemma.. Imorgon är jag ledig. Då ska det spacklas och slipas i köket.. Även en liten vägg i vardagsrummet skall fixas.. Min poster kom idag. Den behöver dock en ny ram, FORT!!

   ..


I väntan på att få göra färdigt köket ägnar jag mig åt att nät fynda.. Inte för att jag köper nåt. Det råder ju köpstopp hemma.. Men jag hittar massa bra saker som jag kan köpa sen (eller nåt.)..

Min nya favoritsida heter (som ni nog fattat) heter www.formodesign.com

  

En sån här vill jag ha.. Min gamla sminkväska har verkligen gjort sitt.. Därför skulle det sitta fint med en sån här.. Jag vill ha en grön eller röd randig..

   Detta måste vara den BÄSTA uppfinningen någonsin.. Speciellt för en gammal Halmstad tjej som lääängtar ofantligt efter havet på sommaren.. Om jag slänger i ett gäng sådana här flaskor i sjön på landet.. Så kanske det blir lite mer västkustkänsla..??!!

     Dom här ljusstakarna gillar jag.. Fast jag vet att det bara är tillfälligt. Efter en vecka eller bara några dagar..skulle jag tycka att dom var kräkfula. Men just nu gillar jag dom.. Speciellt den gula (trots att jag alltid avskytt gult)..

   Väskan är så vårig så det är inte klokt.. Hade funkat ypperligt till jeansjackan som snart måste rotas fram..

   Bästa kakformen.. Fatta vilken mega kladdkaka jag skulle kunna göra i denna.. Men FÖRST ska kilona bort... SEN blir det chokladfest för alla som vill. MÅSTE nog köpa en sån här innan dess:) Choklad och vitt vin...Mmmmmm.. Åh jag måste sätta fart.. Gymmet here I come!!

Är det konstigt att fira viktnedgång med choklad???? En del vikt coacher skulle nog påstå det.. TUR att jag är min egen coach!

   Snygg snygga klockor.. Jag har dille på klockor, telefoner och skor...Tror det har blivit en SJUKDOM..


Alla prylar från dagens inlägg finns på www.formodesign.com  Shoppa på:)


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards