Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Bilder på kökskaoset..

Av Jenny - 19 mars 2010 09:34

Kameran har vilat lite..så idag lyckades jag snabbfota kökskaoset.. Tapetprovet hänger på väggen. Nu vill jag att alla tycker till, oavsett om ni tycker att tapeten är skitful. Ska jag tapetsera hela väggen dvs även ovanför plexiskivan. Eller ska jag bara tapetsera en stor mdf skiva och ha som tavla till vänster om dörren, så jag kan byta när jag vill??? SÄG!!

Nu ska jag trolla med knäna så all denna röran går upp i rök..Har lovat Filip att det ska vara borta när han kommer hem..

      

Jenny..

 
 
Ingen bild

LillaSyster Lotta

19 mars 2010 11:19

Sjuuukt snygg tapet, men tveksamt om du ska tapetsera allt, kan bli för mycket.. förresten, sa Filip att jag och Jimmie ska försöka komma och hälsar på någon gång när jag är hos honom i Eskilstuna? Och Bara så du vet, Baloo har det jättebra!! Han har hittat en kompis som han springer runt med ute ibland. En röd, tror det är en söt liten flicka ;)

 
Alexandra

Alexandra

19 mars 2010 12:58

Jag tycker nog att du ska bara ha den på en mdf skiva.Kanske blir för mycket på hela väggen.Men man kan ju ändå alltid tapetsera om om man har tröttnat.Vad säger din Filip?
trevlig helg och hoppas du kan besuta dig hur du vill ha det.

http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

19 mars 2010 13:22

Jätte snygg tapet!! Jag skulle tapetsera hela väggen... men jag gillar färg (även om mitt hem inte har så mycket av den varan). Så om du är velig så ska du nog satsa på mdf tror jag...

http://www.elliebellibus.blogg.se

 
Elin

Elin

19 mars 2010 13:46

Hej hej!!
Tänkte mest säga att jag gillar din blogg jättemycket och att jag skrattat många gånger i min ensamhet:) Jag tycker att det snyggaste med tapeten skulle vara på mdf:en, som en tavla, så att du lätt kan byta ut den om du skulle känna för det:) Tror att det annars kanske kan bli lite mycket, även om tapeten var riktigt cool:)
Ha en bra dag!
Elin

http://www.thisisnothollywood.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin

19 mars 2010 15:00

Hej!

Jag röstar på att tapetsera en MDF-skiva. Tror att det blir för mycket på hela väggen om du har tänkt dig öppna hyllor vid fläkten..? Samtidigt är det ju lättare att ändra om du skulle tröttna på tapeten.

Trevlig helg!

 
Malin

Malin

19 mars 2010 15:40

Jag skulle köra på mdf skiva så att du kan byta när du vill. Tapeten är ju jättefin som färgklick, men kanska blir lite mkt att ha på en hel vägg!

http://love4leo.blogspot.com

 
Ingen bild

ElinA

19 mars 2010 15:59

Tycker du ska behålla ytan till vänster om dörren vit och istället tapetsera hela ytan ovanför köksskåpen. Även under plexit... Bara för att ställa till det lite :)

 
Annica

Annica

19 mars 2010 20:51

Älskar tapeten! Jag tycker du ska tapetsera hela huset med den!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

 
Ingen bild

Linda - Blivande 2 barnsmamma

22 mars 2010 07:05

Jag tyckte de elina sa var en jättebra ide, annars hela. Blir absolut inte för mycket att ha den på hela väggen. Men om du tröttnar snabbt kanske du ska ta mdf om du inte gillar tapetsera om vill säga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards