Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Jätte mkt könshår är också snyggt.....

Av Jenny - 9 mars 2010 22:15

Härom dagen var jag med Felix på sin simskola. I vanliga fall kan jag aldrig följa med pga av mitt jobb. Det krockar liksom. Men så fick jag en lucka..och då var det ju givet att jag skulle följa med honom..

Han var väldigt uppspelt. Vi satt i badhuskorridoren tillsammans med alla andra simskolebarn, i väntan på simfröken.

Efter en stund kom en grov man vaggandes i baddräkt och en handduk virad runt midjan..

- Där mamma..där kommer simskolefröken..

Mannen med baddräkten visade sig alltså vara en kvinna..

Alla ungar sprang in till bassängen, jag följde efter och satte mig i en solstol brevid.

Simskolemansfröken tog av sig handduken och satte sig i en ring tillsammans med alla barnen. Tillsammans övade dom på bentag..Vinkla fötterna, dra upp benen som en groda, isär och ihop.. Alla barnen var jätteduktiga och gjorde precis som simskolemansfröken sa..

En viss mamma..typ jag, hade dock lite problem med övningarna (allltså att se på övningarna).. speciellt när simskolemansfröken skulle utföra dom.. Badräkten satt som en smäck. Hon var inte direkt smal utan ganska fläsktjock men ändå muskelbiffig .. Varje gång hon uppmanade barnen att dra upp sina vinklade fötter som en groda demonsterade hon själv.. DÅ kunde man se att simskolemansfröken inte brukade raka bikinilinjen särskilt ofta, eller nog ALDRIG... Ganska groteskt med det rödlätta könshåret som stack ut på varje sida av badräktstrosans kant..Det blir tydligen en hel del könshår i ljumskarna om man ALDRIG rakar bikinilinjen..

Äckligt tyckte jag..MEN ack så naturligt..Jag kanske ska överraska Filip med en rejääääl bikinibuske i sommar..


Jenny

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

10 mars 2010 13:08

Dom flesta har hår mellan benen faktiskt. Vi har kommit långt från ursprunget när vi tycker det är konstigt.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
sandra

sandra

10 mars 2010 15:29

asgarv...den berättelsen liva upp min dag.

http://sannapyttipanna-sandra.blogspot.com

 
sussie

sussie

10 mars 2010 22:10

Ha ha ha du är fan STÖRTROLIG, skulle vilja sett det hela :)

http://familymom.blogg.se

 
Carolinedesign

Carolinedesign

11 mars 2010 09:25

Ha ha. Du förgyller min vardag. Underbart att läsa din blogg....

http://www.carolinedesign.se/blog

 
världensbästatilda

världensbästatilda

11 mars 2010 12:17

EWWWW fy va äckligt... sånt här ska inte småsyskon behöva läsa!!

http://www.halmstadnojen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards