Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Saker att glädjas åt..eller svära över..

Av Jenny - 1 mars 2010 16:36

Häromdagen skulle jag ladda över bilder till kameran. Satte i minneskortet, sen tappade jag hela datorn i golvet så minnes kortet blev helt knäckt..Verkligen skitsmart..Nu funkar inte minneskortet..Vilket innebär att det inte kommer bli några foton förrän jag köpt ett nytt..Jag är ganska sur över min klantighet.. MEN jag kanske ska vara glad över att datorn inte pajjade i stället..


Idag när jag hämtade Felix på dagis stod det en stor skylt på dörren att det går löss och vattkoppor..Vattkoppor är sin sak. Det ska man ju liksom ändå ha. Dessutom har vi haft det allihop utom Hilda..Om hon fick vattkoppor nu, skulle hon se ut som en prickig korv..Hon är ganska korvliknande. Men LÖSS!! Det är så äckligt. Konstigt med det ordet.. Så fort man säger det så kliar det över hela kroppen. Löss löss löss...kli kli kliiiiii attack.

Man kan tycka att det är väldigt lyckosamt att 50% av vår familj saknar hår..Dvs om man inte räknar hår på ryggen..Dock råkar jag inte tillhöra den procenten(som saknar hår alltså, och det är inte jag som har hår på ryggen..kände attjag ville förtydliga det).. Jag vill verkligen inte ha löss. Hoppas vår familj slipper undan.


Tänk om man vaknade upp i morgon och all snö var borta..och att jag gått ner tio kilo över natten (notera..jag sa inte 20 kilo..)


Snart klickar ni in på www.janethepain.se Snaaart..Jag säger till när det börjar, tar nog en vecka eller så..


Jenny

 
 
Sussie

Sussie

1 mars 2010 17:19

Vilken otur :( med minneskortet.
Ang löss....arghhh!!! varje gång det kom/kommer en lapp ifrån skolan så kliar det på hela kroppen. Jag får frispel och kräver att familjen kör en lösskontroll.
Trevlig kväll ;) sussie

http://familymom.blogg.se

http://familymom.blogg.se

 
jenny ~ mammanochkidzenpunktse

jenny ~ mammanochkidzenpunktse

2 mars 2010 19:22

det kliar på hela kroppen när jag läser ditt inlägg... aaaa!

hoppas du klarar dig!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

http://www.mammanochkidzen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards