Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Jennyshus tävling..(inte jag Jenny)

Av Jenny - 6 april 2010 20:36

Jag frågade Jenny från http://jennyshus.webblogg.se/ om det var ok att jag lånade bilder av hennes ultra snygga tavlor..Då visade det sig att hon just nu kör en tävling, och lottar ut en tavla..

Nu är det ju så att JAG tänkt vinna en.. Men om ni vill delta i hennes tävling, tycker jag att ni ska klicka in på hennes sida..

Jag har blivit spådd av en spåtant för länge sedan,att jag aldrig kommer vinna något. Så jag är liksom ingen konkurrens.. ändå envisas jag med att köpa ofantligt mkt trisslotter och delta i olika tävlingar..Snacka om att trotsa ödet..Hittills har spåtanten haft rätt..Om ni nu inte vinner kan ni ju alltid köpa en tavla:) Det kanske jag gör efter att köpstoppet är hävt hemma..

Jag hade velat ha Live well tavlan...Eller This home tavlan.. Fast då kanske det skulle stått:

This home

runs on

LOVE

Laughter

Big fights

and

VERY strong Coffe´

(Det är jag som bråkar, och Filip som dricker väääldigt starkt kaffe..)


  

 

Så här skriver Jenny (alltså inte jag Jenny utan den andra..)

För att vara med och tävla:Kika in på ordposterbyjenny. Skicka sen ett mail till: jenny.johansson1@gmail.com och berätta vilken av postrarna du skulle vilja ha. Märk mailet med tävling.Har du en blogg och tipsar om tävlingen med bilden ovan & detta inlägg så får du ytterligare 2 lotter. Skicka då med direktlänken från din blogg i mailet.
Har du ingen blogg men också vill ha 2 extra lotter så tipsar du 5 mailvänner istället.






Tävlingen pågår t.o.m 18/4.
Lycka till!!

 

Hoppas JAG, eller jag menar NI vinner;)

 

Jenny


 
 
Sandra

Sandra

6 april 2010 20:54

Sånna där väggord är superfina :D
Jag har sånna lite äöverallt i vårat hus :D

Hoppas du haft en fin påsk!

http://bitchens.blogg.se

 
sussie

sussie

6 april 2010 23:03

Må bäste kvinna/man vinna denna tävling ;) Lycka till.

http://familymom.blogg.se

 
Ingen bild

sandra

7 april 2010 00:07

okej jag hakar på denna tävling med, men det känns som vi har samma vinstchans....Brukar i stort sett aldrig vinna något, fast nån liten nallebjörn kanske jag lyckats med. Det bara regnar tävlingar nu ...Lycka till

mvh sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards