Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Fett choklad sug...

Av Jenny - 19 april 2010 16:58

Jag är inne i en period då jag är SJUKT sugen på allt som har med choklad att göra..I helgen valde Filip och Felix att baka kokosbollar.. Jag blev nästan inte alls sugen..

Stora baket..

    

OBS!!! Jag har aldrig påstått att NÅGON är normal här hemma..

  

Jag tycker faktiskt att det var ganska taskigt att läska mig så.. Men ACK vilken karaktär jag har.. tycker att det kunde visa sig i en fet viktminskning.. Men ICKE!!!!!! 


Jenny

 
 
Ingen bild

Gina

19 april 2010 17:17

Åhh du är ju riktig duktig tjejen.. Att du kan stå emot så länge det lönar sig tillslut ialla fall. Du ska se snart lossnar det så är du supersmal till bikinisäsongen ;)(och snyggast supermorsa på stranden) Kram kram ses imorn

 
Alexandra

Alexandra

19 april 2010 17:33

Vad duktig du är som kan motstå sånt gott!härliga bilder på familjen.Sen så blev köket så jäkla snyggt!!Och diskmaskinen mä.

http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

 
Annica

Annica

19 april 2010 18:38

Jag håller fullständigt med; kroppen borde verkligen svara med att rasa i vikt, varje gång man står emot nån stor frestelse!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

19 april 2010 19:05

Huuuur kunde du motstå? Så imponerad, jag började äta LCHF häromdagen på morgonen o satt med en påse choklad vid halv åtta på kvällen. Skakandes... Jag måste nog på avvänjningsklinik. Eller så kommer du hit så äter vi all choklad som finns i affären och så håller vi oss i vassen i sommar. Du är välkommen till min vassrugga hihihi
Superstarkt av dig iaf!!
go girl! kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
sussie

sussie

20 april 2010 09:25

HURRA vad duktig du är :) själv syndade jag som attan i helgen, jag får väl stå och skämmas på vägningen idag på "tjockholmen" :)
Kram sussie

http://familymom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards