Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Självaste perukfesten-massa bilder.

Av Jenny - 29 november 2009 18:28

Perukfesten började med en tipspromenad.. Givetvis handlade den om baaara mig. Min mitten syster skröt ganska friskt med hur överlägset hon skulle vinna.. För hon kände ju sin syster såååååå bra..


Vinnaren av tipspromenaden var min äldsta bror tilsammans med min gamla högstadiepolare Rebecca. Dom hade nästan full koll, och tog hem varsin medalj med 11 rätt utav 13. Mellansyster som var totalt övertygad om att vinna hade typ tre rätt..


        



Efter tipspromenaden var det dags för käk..och efter tipspromenaden var det givetvis dags för lite allmän posering..


          Det visade sig att Jimmy var släkt med i princip ALLA på festen.. Här kramas han med sin kusindotter ( min lilla syrra ).

    Johanna skrattade konstant... Det fanns liksom inget slut på det OÄNDLIGS gapskrattet.  

    

Lille brorsan med Lady Gaga i bakgrunden..

      

Det var mycket seriösa tävlingar..


  

Min storebror Niklas vann med 27 stycken tvättklämmor i ansikHan var ganska nöjd med det.


    

Det pusslades i kapp.. Johanna som var vald av sitt lag att utföra denna uppgiften höll på att bli galen.. Hon försöker nog faktiskt få ihop sitt pussel fortfarande.. Verkligen ingenjör aktig .... Sofie vann denna deltävling..


  


Alla gäster hade blivit tilldelade olika ( helt vansinniga ) uppdrag. Jimmy höll på att bryta ihop totalt. Sofia som satt mitt emot honom njöt av maten som om hon fick orgasm.. Men smart Jimmy hajjade inte riktigt att det var ett uppdrag..Därav det hysteriska gapskrattet.


 

Rätt vad det var så byttes det peruker hej vilt.. Filip blev Niklas och tvärt om.. Filip njöt av långt hår och en halländsk dialekt.. Han passade på att komma ut ur garderoben och njöt av att få vara brandman en kort stund..

Niklas som blev Filip kontrade med att tiominuters dieten VERKLIGEN funkar. Kvinnan i röda håret kan vi kalla OLGA..  

 

Här har vi nästa deltävling. Hoppa på ett ben tills du stupar.. Magnus fick typ kramp efter en minut. Filip prejade ner Johan i soffan så han började lipa för att han blev diskad.. Marcus var därför vinnaren i denna tävlingen..


   

JAG tycker faktiskt att Tessan passar ypperligt i denna peruken. Kanske skulle klippa sig så..


    

Jag och Johan.. Om man kollar riktigt noga kan man se exakt vad Johan har i magen.


  

Annica höll tal..


           

Ingen fest utan matätartävling.. Sista deltävlingen.. Filip bytte peruk för tredje gången.. Snacka om att den skalliga mannen ville prova typ alla frisyrer som fanns när han väl fick chansen... Ingen spydde. Storebror Niklas tog hem tävlingen vilket innebar att lag Carry me home vann..


  

Sen kom Johnny Casch och sjöng live.. Undrara om grannarna tyckte det var kul. Han fick givetvis också en snygg peruk..

  

ÄNNU ett skratt anfall. Själv skrattade jag sååå mkt att jag har träningsvärk i magen idag.. HELT SJUKT hysterisk fest.

När vi slutligen gick ut på krogen valde Filip att ha den långhåriga peruken.. Han headbangade hela kvällen vilket nu har lett till kraftig nackspärr.Själv glömde jag mitt leg i baren och måste hämta det i veckan.. PINSAMT..

Ni som vill se mer bilder från krogen klickar in här  ( Vimmelbilder från Björnstugan ) http://www.orebroguiden.com/bjornis-2009-11-28-lordag/


OM jag var tio år yngre skulle jag ha haft perukfest varje helg.. Tack alla som kom det var verkligen SUPER kul. Tack för alla presenter:)

Kraaam Jenny

 
 
Lillsnörpa

Lillsnörpa

30 november 2009 23:45

Shit vad kul med Perukfest!
Det måste provas!

http://lillsnorpa.blogg.se

 
Annica

Annica

1 december 2009 19:21

Heeej! Tack för en jättekul fest! Kul att få se alla bilder. Det uppskattas ju alltid att få se sig själv när man är som snyggast...
Kram/Annica

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards