Alla inlägg den 8 november 2009

Av Jenny - 8 november 2009 13:13

Jag har tänkt att Hilda ska provspela för Exorsisten..dvs om dom skulle få för sig att göra en ny eller en uppföljare. Hon kan nämligen vrida sitt huvud ett helt varv...


Barnvetare säger att små barn inte ska titta på tv. Deras hjärna är inte tillräckligt utvecklad för att klara av alla färger och snabba rörelser. Bebisar kan utveckla nån form av ADHD. För att ta det säkra före det osäkra får Hilda inte titta på tv..MEN!!

Varje gång vi i familjen vill titta på tv och Hilda är vaken får hon sitta i sin babysitter vänd från tvn. Men då virder lilla exorsisten Hilda sitt huvud ett helt var för att kunna se. Jag hade ingen aning om att små bebisar kunde virda sina huvud så mkt..

Vi kanske borde ta hit en präst som driver ut hennes onda krafter..och slänger lite vigvatten på henne. Men shit nu skrämmer jag upp mig själv..Hon har en learning dog( en sån som pratar så fort man petar på den..) Härom kvällen började den prata utan att nån petade på den, det var inte någon i närheten av den, inte ens katten.. Om den säger My name is Chucky.. nån kväll, när jag är hemma själv. Då skiter jag nog ner mig..( förlåt fult ord ).


Ska genast leta igenom Hildas kala skalle efter ett födelsemärke i form av 3 sexor.. Hon har fortfarande inte fått några tänder. Det kanske växer ut värsta huggtänderna.. Sen kanske hon kan flytta grejer med bara tanken.. Det hade iofs varit bra. För då kan hon sitta i babysittern och städa samtidigt som hon snurrar på huvudet.

Då hade jag kunnat sitta lungt och sansat hela dagarna och bara kopplat av. Jag hade inte behövt säga till henne vad hon skulle göra,städa eller flytta på. Det hade räckt att jag tänkte. Toppen!!! Vi struntar nog i att ta hit prästen, hon får gärna ha övernarturliga krafter. Men inte se spöken och sånt då skulle jag bli så rädd. Jag tror på ALLT jag hör. Tänk om hennes första ord blir - I see ded people.Huuuu


Vi hade spöken i gamla huset i Halmstad.. USCH vad läskigt. (Bodde i ett gammalt torp från 1800 talet).. Jag försöker ändå inbilla mig att jag inte tror på sånt. Så det så!! Jag tror INTE på sånt.. Åhh, nu kommer jag säkert se nån stå och glo vid sängen ikväll. Bara för att dom ska bevisa för mig att dom finns.. Nu rörde jag till det för mig.. Ok jag tror på er, JAG TROR PÅ ER..fast jag inte vill. Ni behöver inte visa er..

Min mamma brukar säga att när hon dör ska hon spöka för mig. NEJ TACK! Jag skulle bli så rädd. Det räcker att hon sitter på ett moln med vit klänning och stora fladdrande vingar. Hon kanske kan kasta ner lite pengar ibland också.. Det bästa vore om hon kunde leva för alltid!!


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards