Alla inlägg den 5 november 2009

Av Jenny - 5 november 2009 18:23

Va!!?? finns det en lösning mot kräket?? Bvc säger ju att det inte finns nåt att göra.. Funkar det och kan man ge det til hur små som helst. Om det funkar varför slutar dom sälja det??


Jenny

Av Jenny - 5 november 2009 11:44

Hilda förbrukar ca trettiotusen plagg per dag. Hon spyr ner allt, då menar jag ALLT! Hon spyr ner sin body, sina byxor,sina strumpor, sin overall, sin mössa, min tröja,mina byxor, min jacka, min halsduk, Filips byxor, Filips skjortor, vår nya soffa femtioelva filtar, sin lila gosedjurskatt. Den enda som inte blir nerspydd är Felix.. Han har vett att hålla sig undan. Om man säger ge Hilda en kram, svarar han snabbt- Nej tack, jag vill inte ha slem på mig..


I början bytte jag kläder hela tiden. Man vill ju vara fräcsh och inte lukta spya.. Men nu har jag insett att det är inte lönt. Man får spara sina rena väldoftande kläder till dom tillfällen man ska vistas bland folk..

När Felix var liten hade han coola brallor och fina små tröjor på sig. Nu när man fick en liten flicka hade man föreställt sig att hon skulle ha små söta klänningar och bodys, ja tom coola jeans. Men det är inte lönt. Allt som är sött, coolt eller fint ligger konstant i tvätten. Vilket har lett till att Den söta lilla flickan som ser ut som en kille ligger i en sjaskig body med ett par omatchande strumpbyxor.


Ett tag trodde jag att jag skulle kunna rädda kläderna med hjälp av små kräkscarfs.. Köpte en hel drös. Som om dom små tygbitarna skulle hjälpa. Min bebis kräks längre än så..From nu heter hon Megaspyan Hilda..


När Hilda slutar kräkas ska hon iaf se ut som en tjej!

Nu ska jag ta hand om kräkmonstret som vill att hennes mamma lyfter upp henne i luften som ett flygplan..HELA TIDEN. Då skrattar hon så sött. Tar man ner henne gallskriker hon. Hmmm. Flygleken är kul ända tills mamma får en mega spya rakt i nyllet.


Jag kan lika väl sluta duscha också.. Inte lönt liksom..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards