Alla inlägg den 21 november 2009

Av Jenny - 21 november 2009 19:19

Jag skrattar så jag gråter... ÄNTLIGEN har hon fått hår:) Inte lika lik pappa när flinten försvann;)

  

Jenny

Av Jenny - 21 november 2009 17:17

Bara för att jag numera är en strl 44 istället för strl 40.. Har jag beställt lite kläder från H&M som jag hoppas kunna kränga på mig på lördag.. Tänkte hämta paketet idag.. Har fått en sms avi, toppen och ursmidigt.

Bara det att min feta fingrar råkade radera smset.. Jäkla skit vad irriterad jag blir på mig själv. Nu måste jag fjäska och hoppas att dom snällt letar igenom alla paketen.. Hur fjäskar man för folk när det ser ut som att man klistrat fast en falukorv under hakan..???? Ingen kommer vilja hjälpa falukorvskvinnan..


Suck och stön,

Jenny

Av Jenny - 21 november 2009 10:56

Helt tyst och lungt hela morgonen. Nästan overkligt.. Felix sov till kl åtta. Sen smög han ner och satte på en film. Filip har sovit hos farmor med Hilda för att inskola henne lite iför nästa helg.. Det ska INTE ställas in några perukfester pga gallskrikande bebisar!!!


Saker jag behöver ordna med i veckan:


1. Gå ner minst två kilo!! Det är väl inte orealistiskt?!

2. Se till att nya perukerna kommer.

3. Fixa bord.

4. Fixa stolar.

4.5 Fixa bestick tallrikar och glas..

5. Fixa tolv madrasser till folk som sover över.. ( risken är att festandet ALDRIG tar slut när så många ska sova över..)

6. Sola så jag blir lite mer åt det oranga hållet, än det gröna..

7. Bleka tänderna onarturligt vita. (På riktigt!!)

8. Leta upp kläder till festen. Ska ha nåt som är snyggt, anständigt, bekvämt och nåt som döljer fläsket ordentligt. Kan hända att Bridget Jones trosorna åker på.. Kanske ska matcha dom med en pansar bh.. Filip tycker säkert att jag är MEGA sexig..

9. Skrubba bort fogen från klinkern i hallen. Att det skulle vara så svårt att få bort.

10. Ordna med inhandling av mat till festen.

11. Förbereda maten till festen och försöka baka till desserten, UTAN att trycka i mig allt själv.. Kan börja tidigast på fredag natt.

12. Leta fram mina Lasse Berghagenskivor så det blir fest på RIKTIGT:)


Tror det var allt. Måste nog börja fixa snart så att man inte dör av stress på fredag natt..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards