Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jenny - 2 november 2009 18:48

      

 Dessa skulle jag vilja ha i höstmörkret.. Dom kostar inte multum till skillnad från allt annat på min önskelista. Tror att dom finns att köpa på Village..eller här http://www.carlssoninterior.se/visa_produkt.asp?id=964&t=Ljushus%2C+FUNKIS%2C+f%F6r+v%E4gg


Jenny

Av Jenny - 2 november 2009 11:22

Idag är jag sjuk. Helt snurrig i skallen. Jag har haft så här tidigare. Sjukvårdsupplysningen säger att det är kristallerna i öronen som är i obalans. Själv tror jag att det är en tumör som växer och växer. Vilket gör att den trycker mot balans nerven.. Kanske tur att inte JAG jobbar på sjukvårdsupplysningen.. Iofs hade dom fel ang Felix.. Hans vidgade njurbäcken som han nu ska opereras för var ju varken allergi eller maginfluensa..

Men jag hoppas att min yrsel snart går över. Enligt läkarna ska man gå mkt då hamnar tydligen kristallerna rätt. Tänk att jag har kristaller i öronen. Om jag kunde pilla ut dom kanske jag skulle kunna sälja dom och shoppa loss lite ist. Då skulle jag inte heller ha några kristaller i obalans.. Snurret skule försvinna. Ojoj! det låter som om jag skall bli läkare.. Får genast skicka in en ansökan till Doktorskolan. Jag skulle säkert få hoppa över några klasser eftersom jag redan är så doktorsklok. Undrar om man ska skriva med i ansökan att man kollar på Greys Anatomy. Att man typ kan alla avsnitt utantill. Det måste ju vara en SUPER merit..


Under, UNDER, UNDERBARA Filip var hemma  från jobbet i morse för att hjälpa mig med barnen. Det borde vara förbjudet att ta hand om barn när man inte är sjuk. Man borde få ringa försäkringskassan och anmäla sig sjuk och då skulle dom genast skicka hem nån typ av barnflicka som matade och lekte med barnen hela dagen. Så stackars mamman kunde vara sjuk ifred.

När Filip var hemma i morse var alla barn lugna och fina. Hilda sov och Felix lekte snällt på sitt rum. Det gör han ALDRIG annars. Så fort Filip hade gått, ville Felix spela spel. Vi spelade Elefant spelet tre ggr. Sen orkade jag inte mer. Hilda vaknade.. Felix började tjata. - Kan jag inte få spela tvspel, kan jag inte få det snälla snälla, SNÄÄÄÄÄÄLLLLA MAMMA. Annars vet jag inte vad jag ska göra. OSV OSV.

Jobbigt att vara sjuk OCH konsekvent.


Nu ligger jag på soffan och försöker få skallen i balans samtidigt som jag matar mina barn.. Jag lääängtar tills Filip kommer hem igen. Idag tycker jag väääldigt synd om mig själv!!


Självömkande Jenny.

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards