Alla inlägg den 7 november 2009

Av Jenny - 7 november 2009 17:39

Idag stod det i mitt horoskåp att jag skulle unna mig att köpa nya kläder.. Det stod nåt i stil med: Nu när du gillar det du ser i spegeln.. Jag har kollat länge i spegeln.. Men jag ser inget jag gillar. Dom måste ha menat en annan skorpion..

Gick på stan med båda mina barn idag.. Hade behövt ett par nya byxor eftersom jag lyckades få tapetlim på mina enda byxor som passar. Dvs dom enda som inte mina lovehandles inte hänger över.. Men jag köpte inga. Trots horoskåpet..


Imorgon är det farsdag. Jag köpte kort för att skicka till min pappa.. Kunde dock inte adressen till honom då han nyligen flyttat. Skickar ett sms till min lillasyster som fortfarande bor hemma, och frågar efter adressen. Skriver att jag vill ha svar FORT.. Annars kan det liksom ta flera dagar innan man får svar.. Ringer upp för att jag inte orkar vänta, inget svar.. Hmm ringer nummerupplysningen istället. Får adressen. Då får jag adressen på sms från min syrra.Jag svarar att det tog för lång tid. Lillsyrran ringer upp och säger att jag är knäpp...??!! Pratar kort med henne samtidigt som Felix måste säga nåt superviktigt som absolut INTE KAN VÄNTA. Jag säger till Felix:

-Jag pratar i telefon nu så jag kan inte prata med dig!!

-Nähe????? svarar min supersmarta lillasyster och tror att jag sa till henne.

(Mathilda! Det var ju liksom dig pratade med i telefon daaaa:) Hoppas ni hade kul på dopet.)


Jenny




Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards