Alla inlägg den 11 november 2009

Av Jenny - 11 november 2009 14:11

Felix kan en jätterolig historia...

Felix:

Det var två tomater som var ute och gick..

Dom gick över en väg och då blev den ena tomaten överkörd.

Då sa ketchup, kom nu så går vi..


Jag:??????????


Jag har innerligt försökt förklara för Felix att det är den tomaten som blev överkörd som blev ketchup. Att den tomaten som klarade sig över vägen fortfarande var en tomat, och att HAN sa: Kom nu ketchup så går vi.. Men Felix hävdar stenhårt att jag har fel... Hmmmm. Undrar hur det ligger till med iq:t egentligen..


Han kanske bara blir en kass historieberättare.. Det ligger ju i släkten om man säger så: Min mamma är as kul när hon berättar historier. Man skrattar halvt ihjäl sig. Inte för att historien är kul utan för att hon alltid lyckas berätta fel.. Fel på ett kul sätt. Oftast börjar hon med slutpoängen.. Hon tycker oftast själv att historien är så kul att hon skrattar så hon tjuter innan historien är färdig berättad. DET är JÄTTEkul, på riktigt..


Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards