Alla inlägg den 12 november 2009

Av Jenny - 12 november 2009 16:28

Jag var bara tvungen att piffa till bloggen lite. Den kändes så mörk och trist nu när det blivit så möööörkt ute. Nu känns den genast mkt piggare.. Den turkos färgen lyyyyyyser ju så starkt att man knappt kan läsa.. Då blir det lite sommar känsla. Som att läsa en bok på stranden samtidigt som man solar. Man får liksom kisa.. Hoppas ni kan få lite semesterkänsla när ni läser mina knäppa inlägg.

Ny profilbil också.. Rena rama julafton idag;) Denna bilden är från NU tid...


jennypenny

Av Jenny - 12 november 2009 10:58

4 dagar kvar och ett gram lättare.. Hmm, man ska vara glad för det lilla sägs det. Så nu är jag JÄTTE glad över min 1 hg viktminskning..

Förra veckan gick jag ner 2 kilo. Då blev jag så glad att jag festade loss på fem ton godis hela helgen.. Då gick jag upp två kilo igen.. Plus minus noll liksom. Så jäkla trög..


Denna veckan har jag verkligen kört stenhårt. Gymmet ligger dock på hyllan. Vågar inte lämna ungarna på barnpassningen pga svininfluenseskräck.. Bvc avråder från allt sånt... Har tom ställt in kalaset på söndag. Alla ovaccinerade är portade.. Jag har ju ändå fest senare..och då är ju Hilda inte hemma. Jag räknar med att vara dyng vaccinerad då!!

Men med det som stoppas i munnen har jag varit AS duktig. Filip är dock inte så där super hjälpsam. Häromdagen när han var och handlade. Var jag vääldigt tydlig med att han INTE fick köpa med nåt sockrigt, smarrigt hem. Han lovade dyrt och heligt att inte köpa nåt dumt..

Men när jag senare på kvällen öppnade skafferiet stod där ett mega stort paket med dom allra bästa gräddbullar som finns ( cocosbollar, skumbollar vad ni nu vill kalla dom.. Beror tydligen på vart man kommer ifrån ). HUR kunde han????? Nu skulle jag vistas hela onsdagen med dom där satans gräddbollarna utan att tryck i mig hela paketet.


Super strong som jag är klarade jag mig. Nu är dom slut och jag har INTE ätit en enda!!! Jag har kommit på att om jag går och ställer mig på vågen varje gång jag blir sugen på nåt, då minskar suget ganska fort. Det är mitt bästa bantningstips..

Undrar om Filip VILL ha en tjockis tjej?? Det verkar ju inte bättre...( inget fel på att vara stor.. men jag vill i mina gamla kläder..)From NU, ska jag inte gå på Filips kolhydratfälla!!


Jag som skulle ge mig själv en ny kropp i 30 års present.. Tror inte jag lyckas med det på 4 dagar..

Igår beställde jag en klänning som jag vet är alldeles för liten.. SKA ha den på julafton!! Sen är det upp till mig om den ska sitta som ett korvskinn eller inte. Det är lite upp till tomten som göder mig också..


Jenny


Av Jenny - 12 november 2009 00:04

Den svarta klinkern är äntligen lagd. Bara fogning och två miljarder lister kvar..Svart klinker=skura var femte minut..Yiiiiha!SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards