Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Tipsa mig om lekar till perukfesten.

Av Jenny - 23 november 2009 19:54

I dag kom mina peruker!! Haha. Så himla bra ide´med perukfest, ( det är typ bara jag som tycker det..). Jag har nu tre olika peruker att välja påTror att jag bestämt vilken jag ska ha..

Nu är det bara kläderna kvar.. Har inte försökt mig på att få ut H&M paketet än.. Falukorvshakan kanske/förhoppningsvis hinner minska lite innan lördag..Försöker ha is i magen och hoppas att det kommer ett påminnelse sms..VÄLDIGT snart.


Det kommer bli en ganska intensiv helg kan jag tänka mig. Mina första besökare kommer på fredag kväll. Dom ska absolut bli satta i arbete och hjälpa till med fest fixandet. Hilda och felix skall dumpas hos barnvakt på lördag em. Sen är det ca tio st som ska sova över.. Hua!! Vet inte riktigt var jag ska placera dom. Hoppas dom inser att det blir Campingstandard. När dom druckit en del kanske dom inte bryr sig så mkt heller.. Det är iaf det jag hoppas på.

Det är så mkt som ska fixas med. Tipspromenaden är i princip klar. Lekarna inte riktigt..Man är så väderberoende. Hade varit bra om man kunde beställa en regnfri kväll med solljus. Funderar på att ha nån typ av Robinsson varriant.. där man har öråd en gång i halvtimmen. Den som blir utröstad får åka hem... hahahahah..( nog bara jag som tyckte det var kul )Lagindelning och placering får nästan vänta tills man vet exakt vilka som kommer.Priserna är inhandlade och klara. Inhandling av mat och alkohol är nästan värst. Måste till Ikea och köpa servetter, ljus, dukar mm. Oooh jag älskar att annordna fester. Dock inte lika kul dagen efter..................

MEN med tanke på hur många som ska sova över borde städningen gå på typ tre sekunder.. Sen är det det där med att fixa desserter..HUR ska jag lyckas med det utan att kränga skiten..Och om jag nu lyckas att inte kränga.. då är det garanterat nån annan som gör det.. På lördag ska jag börja fixa redan i gryningen. Annars kommer inte jag ha en chans att få göra mig själv iordning. Det som är bra nu är att man slipper fixa frillan. Den är ju liksom redan klar:)10 + för det.


nu måste jag fortsätta klura på lekar. Den som har några tips är hjärtligt välkomen att lämna dom..


Jenny

 
 
Annica

Annica

24 november 2009 09:00

Min peruk anlände igår. Det var en mother f*cking ugly peruk!!! Jag fick inte den som jag hade beställt. Alla andra kanske har köpt den eftersom den var slut. Men det är väl kanske inte meningen att man ska se ut som miss Universum... Eller? Du kommer förmodligen göra det! Får väl försöka styla resten av mig bättre. Puffa upp tuttarna, så att folk tittar på dem istället... (Nej just ja, dem har jag ju ammat bort!)
Låter oroväckande att lekarna är väderbaserade! Ska man ta med termobrallorna? Hoppas jag inte blir hemröstad, jag ser SÅ fram emot att få fira din aktningsvärda ålder!
Kram!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards