Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Vaccin..

Av Jenny - 17 november 2009 09:09

Då ska vi försöka oss på det där med vaccinering idag.. Tydligen är det kaos. Bvc har tidigare sagt attt dom vaccinerar oss föräldrar också.. Men nu har dom ångrat sig.. VERKLIGEN TOPPEN. Vet att man ska släppa fram alla yngre.. Dom som är födda 90 och 80..Jag är nästan född 80.. skiljer bara två månader..Jag har en bebis som inte får vaccineras ännu därför tänker vi vara ego och försöka roffa åt oss av vaccinet.

Så nu är det väl bara att packa pick nick korgen och binda fast Felix nån stans så vi kan stå i kö i hundratjugo år..Felix kommer garanterat att spricka..

Filip är inte lika intresserad av vaccinet. Han fattar liksom inte att det är han om nån som drar hem det.. Jag och resten av familjen är ju isolerade. Men han flänger runt överallt..

Nu ska jag köka frukost sen är det bara att packa pickninck korgen.. Undra vilka spel vi ska ta med oss??


Jenny


 
 
Ingen bild

Kerstin

17 november 2009 10:00

Vi ska oxå vaccinera oss idag, jag tänkte kasta in ungarna på bvc med deras mormor så hämtar vi tösen när det blir vår tur. Men bra du sa det med picknick! Det ska jag med packa ner :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards