Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny - 1 oktober 2009 15:40

I högerkanten ligger en länk där det står janethepain, om ni klickar på den kommer ni direkt till mina album på www.styleroom.se Dem är dock under uppdatering.


jenjen

Av Jenny - 1 oktober 2009 08:59

Hilda är snart fyra månader gammal. Hon växer som en häst.. Tänk om jag kunde krympa i samma takt som hon växer.. Hon har nog dubblat sin födelsevikt nu.. Då borde jag ha halverat min graviditetsvikt tycker jag!!


Jag måste ha nåt fel på ämnesomsättningen. Nästa vecka är det JAG som börjar träna igen. Vi har haft fullt upp med flytten så det har faktiskt inte varit så lätt att komma iväg, ( jag vet det är en dålig ursäkt). Men på tisdag nästa vecka är det jag som kör igång. Då skall jag hålla både diet och träning. Jag skall försöka att inte vara så hård mot mig själv. Får försöka inse att ett kilo minskning per vecka är bra. Jag kan nog inte gå ner ett kilo om dagen..TYDLIGEN INTE.

Därför ska jag nu försöka se saker positiv.



Jag kan ha vanliga byxor i strl 44, måste alltså inte ha mammabyxor..

Jag kan knäppa byxor i strl 44.Förut hängde fettet över jättemycket.

Nu kan jag knäppa byxorna och fättet hänger bara över lite..

Jag kan få på mig ett par blusar i garderoben, (ibland fastnar armfettet i blusärmen att det blir svårt att röra sig.

Vissa blusar kan man inte ta av efter provning pga att armarna sitter fast, hmmm).

Mitt ansikte är ca en halvmeter långt med alla nya dubbelhakor. Men det finns säkert kulturer där det anses attraktivt..


Jag LÄNGTAR tills jag kan ha mina vanliga kläder. Men det kommer nog ta så lång tid att dem kommer vara helt omoderna. Så då blir jag tvungen att köpa nya iaf.


Men jag är så POSITIV. (Denna veckan som kommer tänker jag iaf gå ner 5 kilo även om det är orealistiskt!)


Nu ska jag tex cykla in till stan, det är ju en bit. Ska till frissan. Hon ska fixa det hon sabbade sisst..Hoppas det blir bra denna gången. GRrrrr. Saknar min frisör hemma i H.


See you later aligator..


jenjen

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards